Fastlegehuset

Stasjonsveien 5 2010 Strømmen

Siste vurderinger av behandlere ved Fastlegehuset

Veldig dyktig, men..

Lege: Jan Arvid Prytz Skrevet

Han er en veldig dyktig lege, og har alltid fult meg godt opp med fysiske plager. Han er alltid blid og hyggelig og kan dra en spøk eller to. Men når det kommer til psykiske plager så er han nok ikke like flink, og følte meg utilpass med han når dette var temaet. Damene på legekontoret er også alltid hyggelige.

Forstår ikke

Lege: Gerd Elin Albert-Hoff Skrevet

Kona ble anbefalt Gerd Elin av helsestasjonen når vi flyttet til Strømmen, ventet over ett år på å få henne som fastlege da jeg så hun ble varmt anbefalt her men jeg forstår virkelig ikke hvorfor hun har så positive tilbakemeldinger. Kontoret er forferdelig og jeg forstår ikke hvordan de har lov til å drive legesenter der, legen har aldri ledig time og man må ta til takke med hennes gamle kollega som oppleves sur og tverr. Hvis man forsøker å fortelle legen om sine plager blir man heller fortalt alt legen har vært gjennom som er så mye verre. Byttet tilbake til gamle fastlegen for hele familien selv om det betyr halvtime reisevei.

Fantastisk

Lege: Gerd Elin Albert-Hoff Skrevet

Gerd Elin er helt fantastisk! God til å lytte på deg som pasient. Man føler seg trygg hos henne.
Har hatt henne siden 2017, og flyttet til Oslo by i 2018. Nekter å bytte lege, og reiser heller 1t for å få hjelp.
Resten av gjengen er likeså. Hyggelige og fine mennesker.

Et klart førstevalg

Lege: Gerd Elin Albert-Hoff Skrevet

Denne legen er alltid imøtekommende, oppmerksom, interessert og med glimt i øyet. Når det er noe hun lurer på, så konferer hun med sykehuset. Hun er kjapp med tilbakemelding, og fornyer resept raskt om jeg kontakter henne på Helsenorge.no.
De (flere) som jeg har blitt henvist videre til har bemerket at hun har skrevet svært gode henvisninger. Jeg har også fått et usedvanlig godt inntrykk av de andre på Fastlegehuset. De er blide og hyggelige, og jeg blir husket fra gang til gang.
Jeg har vunnet førstepremie i fastlegelotteriet!

Fantastisk

Lege: Jan Arvid Prytz Skrevet

Jeg er veldig fornøyd. Han er behjelpelig, kunnskapsrik og trygg. Jeg kunne ikke vært heldigere med min fastlege. Han får meg til å føle meg trygg og sett. Tar seg tid til meg og gir mer tilbake mer enn jeg kunne ha forventet av andre.