Bærumsklinikken AS

Brodtkorbsgate 7 1338 Sandvika

Siste vurderinger av behandlere ved Bærumsklinikken AS

Empatisk og følger godt opp

Lege: Daniel Andreas Olsen Harvei Skrevet

Jeg opplever å bli veldig godt mottatt hos dr. Harvei. Han fanger opp, og tar på alvor både små og større plager. Jeg er veldig fornøyd med å ha fått han som fastlege.

Dårlig

Lege: Daniel Andreas Olsen Harvei Skrevet

Fikk veldig dårlig inntrykk og behandling av denne personen. Likeglad lege. Målet med legetimen var å ta blodprøver for å sjekke at alt er i orden. Det gjør jeg 1 gang pr år. Og det var aldri noe problem før nå.

Har bedt ham for å ta det samme type blodprøver som jeg gjorde de siste 5 årene.. men fikk avslag. Han sa at det er nok å sjekke kun jern (?!).. Hva med andre verdier doktor???

Dyktig, men lite kontinuitet

Lege: Vibeke Løvdal Skrevet

Vibeke er i utgangspunktet en veldig dyktig og imøtekommende lege, men hun har permisjon annethvert år (har det vært så lenge jeg har hatt hun som lege) noe som gir lite kontinuitet. Sykepleierne fremstår også tidvis som sure/irriterte.

Irriterende og kranglete

Lege: Vibeke Løvdal Skrevet

Jeg opplevde Vibeke i dag som meget lite forståelsesfull og veldig irritert og kranglete. Veldig skarpe og ubehagelige kommentarer ble jeg vitne til i dag. Kommentarer:" Du klarer å ga, det går fint med deg , tenk på de som sitter i rullestol" sjokkerte meg. Heldigvis er hun ikke fastlegen min! Ingen anbefaling fra meg. Tvert i mot!!!

Kunnskapsrik lege

Lege: Vibeke Løvdal Skrevet

Har Dr Vibeke Løvdal som fastlege i mange år nå. Hun tar seg tid til pasientene. Tar alltid mine bekymringer og plager på alvor. Hun er en kunnskapsrik lege, og henviser meg til spesialist ved behov. Det eneste er at det er langt ventetid hos henne.

Legesekretærene som sitter på resepsjonen er ikke fintfølende eller hyggelige.