Bærumsklinikken AS

Brodtkorbsgate 7 1338 Sandvika

Siste vurderinger av behandlere ved Bærumsklinikken AS

Faglig dyktig og empatisk

Lege: Erik Nymoen Skrevet

Erik er en meget dyktig lege med bred erfaring. Jeg har hatt ham som fastlege i over 10 år og er meget fornøyd. Anbefales!

Vennlig, trygg og grundig

Lege: Vibeke Løvdal Skrevet

Vibeke har vært legen min i mange år. Hun er svært kunnskapsrik, men tørr å innrømme når hun ikke vet og tar seg tid til å lese seg opp når hun møter på noe nytt. Det er veldig tillitsvekkende.

Hun er forståelsesfull når det kommer til både psykiske og fysiske utfordringer. Hun tar mine bekymringer på alvor. Hun er veldig redelig, og jeg føler jeg kan stole på henne 100% mtp taushetsplikten, selv om vi er flere i familien som har henne som fastlege nå.

Merk at Løvdal har vært i permisjon fra fastlegejobben i ett års tid, og kommer tilbake tidlig i 2021. Det har vært svært dyktige vikarleger i hennes sted: Ingrid Nyeggen Sommer og Vagelitsa Høivang Fjeldstad. Begge er savnet/vil bli savnet.

Jeg har lite kritikk å komme med om Bærumsklinikken og Løvdal. Det eneste er at det ofte er endel ventetid på venteværelse, og at en av legesekretærende er ganske skarp i tonen og lite fintfølende.

Forutinntatt og nedlatende

Lege: Vibeke Løvdal Skrevet

Jeg opplevde Vibeke som meget lite forståelsesfull og interessert i den vanskelige sosioøkonomiske situasjonen som har preget meg store deler av livet, og som åpenbart er en hovedårsak til mine nesten like langvarige helseplager. Jeg opplevde henne tvert i mot som både nedlatende og forutinntatt. Ingen tillit eller anbefaling fra meg.

Ser meg ikke

Lege: Vibeke Løvdal Skrevet

De gangene jeg har vært der har jeg aldri følt at hun har sett meg, eller tatt plagene mine alvorlig. Hun undersøker, men henviser deg ikke videre, bare gir deg beskjed om å oppsøke henne igjen dersom plagene skulle forverre seg.
For meg ble dette helt feil

Alltid til god hjelp

Lege: Erik Nymoen Skrevet

Han tar seg alltid god tid og tar alt alvorlig. Følger opp med resepter, også via tlf. Trenger sjelden å vente, og han har til og med tatt meg imot når jeg har møtt opp uten time i litt mer akutte tilfeller.