Enerhaugen Legene AS

Smedgata 49 0651 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Enerhaugen Legene AS

Forståelsesfull og profesjonell lege

Lege: Anne Svarstad Skrevet

Jeg og datteren min hadde Anne Svarstad som fastlege før vi flyttet. Min oppfatning er at Anne Svarstad er en presis og forståelsesfull lege. Opplevde aldri problemer med å få time hos henne, selv om det er vanskelig å komme gjennom per telefon. Hun fulgte opp med henvisninger og oppfølgingstimer da jeg hadde det vanskelig, og innehar en kvalitet som tilsynelatende er mangelvare hos fastleger - menneskelighet. Skulle gjerne fortsatt å ha Anne Svarstad som fastlege for meg og min datter. Synes også skrankedamene er veldig hyggelige.

Dårlig legesenter

Lege: Anne Svarstad Skrevet

Anne er ein dyktig lege. Når du først er hos ho, får du god hjelp og ho henviser deg gjerne videre. Men merker også at ho stresser seg litt igjennom timen. Men når det er sagt er ho aldri på jobb, eg har hatt ho i ca 1,5 år, sett ho 2 ganger da ho aldri hadde tid. Ho kun på legesenteret 2 daga i veka.

Helsesekretærene er veldig uprofesjonelle. Dei er uhøflige.
Dei er heller ikkje så språk sterke, merker gjentatte ganger at dei ikkje skjønner kva eg seier. Dette lett skaper misforståelser og frustrasjon. Telefonen er også heilt forferdelig, du sitter stort sett alltid i kø, i ca 15-20 min så skjer det noko med linja som resulterer at "dei" legger på og da må du ringe på nytt og faller heilt bak i køa.

Anne er ein dyktig lege, men er ikkje tilgjengelig og helsesekretærene behandler deg ikkje profesjonelt.

Eg vil gjerne anbefale Anne om ho bytter legesenter, eller eventuelt er oftere på jobb.

Effektiv og vennlig fastlege

Lege: Anne Svarstad Skrevet

Jeg har hatt svært gode opplevelser med Svarstad og legesenteret. Hun husker meg fra gang til gang, tar tid til å lytte og tar problemene mine på alvor. God oppfølging av prøver og henvisninger. Er også fornøyd med støttefunksjonene, greit å få time, hyggelig prøvetaking. Synes de alle gjør en god jobb i en hektisk hverdag!

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Elisabeth Johanne Neumann Rødland Skrevet

Elisabeth er en utrolig varm person, uten at det går utover profesjonaliteten. Hun er dyktig og flink til å formidle fagkunnskapene sine. Hun er også lydhør på hva jeg trenger for å føle meg komfortabel i forskjellige situasjoner.

Det er alltid tid til spørsmål og svar og jeg føler meg godt ivaretatt både inne hos legen og av de som jobber på laben (blodprøver, vaksiner etc) - her har jeg hatt mest med Kale å gjøre og hun er alltid blid og fantastisk flink.

Jeg er utrolig fornøyd med menneskene på dette legekontoret, de er tydeligvis populære for det er til tider lang venteliste for å komme inn (selvfølglig avhengig av min egen fleksibilitet også), men jeg forstår hvorfor så jeg ser ikke på dette som et problem. (I tillegg er det behjelpelige med å ta vaksiner etc uten at du trenger timebestilling for dette).

De som jobber her gjør jobben sin og mer til og alltid med et smil, jeg skal flytte langt før jeg bytter legekontor.

Dårlig legesenter

Lege: Anne Svarstad Skrevet

Anbefaler ikke noen Enerhaugen Legesenter generelt sett. Anne er aldri tilgjengelig, hvis man vil ha time hos henne må man vente minst 3-4 uker. Når man endelig får time må man ofte vente i minst 15-20 min, hun kommer aldri til ca-avtalt tid. Men det skal sies at hun er en hyggelig og sympatisk dame når man først er der. Fordi hun ofte er utilgjengelig har jeg fått timer hos de mannlige legene der, de er helt forferdelig og bruker toppen 5 min på deg. Og de i skranken som tar blodprøver o.l finnes ikke flinke, får vondt i armen flere dager etter alle mislykkede stikk. Det tar en hel dag å bestille time, hvis man er heldig kommer man gjennom, men som regel holder man linja i 20 min og så legger de på.