Enerhaugen Legene AS

Smedgata 49 0651 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Enerhaugen Legene AS

Tar seg alltid tid

Lege: Elisabeth Johanne Neumann Rødland Skrevet

Elisabeth er dyktig og flink til å lytte. Hun tar seg alltid tid og tar deg på alvor. Jeg har bare god erfaring med Elisabeth!
Utfordringen er at hun er lite tilgjengelig og det er vanskelig å få time. Det er også vanskelig å komme gjennom på telefon. Burde fått online booking system som flere og flere leger nå har!
Den ene assistenten surrer også mye og er vanskelig å forstå. Hun kan også være direkte ufin og uprofesjonell li måten å snakke til og behandle pasienter både på telefon og personlig.

God lege!

Lege: Anne Svarstad Skrevet

Anne har alltid vært i rute når jeg har time. Hun er effektiv og kjapp, men jeg føler likevel at hun tar seg tid til det jeg kommer for. Jeg føler hun hører etter hva jeg mener og hva jeg har og si, og tar meg på alvor. Inkluderer meg i veien videre, overkjører ikke.
Hun har en god og lett tone, og er ikke vanskelig å kommunisere med. Ved oppfølging setter vi alltid opp avtale med en gang.

Kan være noe vanskelig å komme igjennom på telefon noen ganger, men det er sånn det er på et legesenter med flere leger enn sekretærer. Kan jo også bestille time på sms. Flinke sekretærer som gjør en god jobb!

En lege som ser deg

Lege: Anne Svarstad Skrevet

Jeg har flyttet mye, og byttet fastlege mange ganger. Jeg har ingen sykdomshistorie og er sjeldent hos legen, men har innom 1 gang hvert 3-4 år. Frem til jeg møtte denne legen har det alltid vært det samme. Kommer inn, snakker til baksiden av en dataskjerm mens jeg hører konstant klimpring på tastaturet.

Denne legen satt mellom meg og pc'en sin og bare med den enkle handlingen følte jeg meg sett. Hun tok problemet mitt seriøst og ga meg henvisning videre. Hun fulgte senere opp resultatene mine. Jeg hadde dessverre flyttet allerede igjen, så jeg fulgte ikke opp fra min side, men denne legen kan jeg anbefale på det varmeste!

Dyktig og sympatisk lege

Lege: Elisabeth Johanne Neumann Rødland Skrevet

Elisabeth er lett å snakke med og tar deg på alvor. Alltid blid, empatisk og tilstedeværende. Anbefales.

Enerhaugen legesenter

Lege: Anne Svarstad Skrevet

Det er helt umulig å komme frem på telefon til dette legesenteret. Har nå prøvd tre ganger på forskjellige tidspunkt og etter å ha hørt pausemusikken deres i x minutter blir du rett og slett koblet bort. Unngå dette legesenteret, hvis du vil ha kontakt med legen din.