Enerhaugen Legene AS

Smedgata 49 0651 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Enerhaugen Legene AS

Fantastisk dame!

Lege: Elisabeth Johanne Neumann Rødland Skrevet

Rødland tar seg god tid, lytter aktivt og interessert og er åpen for å vurdere flere ulike behandlingsmetoder opp mot hverandre. Hun fremstår som svært sympatisk og empatisk. Jeg har byttet fastlege en del ganger fordi jeg har møtt mange uinteresserte, travle leger som er mest opptatt av å få flest mulige pasienter gjennom døra. Rødland er ikke av denne typen, hun tar seg god tid til hver pasient.

Traff aldri fastlegen, kun vikarer. Legesekretæren rotet bort prøvene mine.

Lege: Elisabeth Johanne Neumann Rødland Skrevet

Gikk der halvannet år, hadde to konsultasjoner og var innom for å ta prøver noen ekstra ganger. Ulike vikarer begge gangene, traff derfor ikke fastlegen min. Kom med ukompliserte plager, og fikk grei nok behandling. Men legesekretæren klarte å rote bort bort prøvene mine ved to anledninger (en urinprøve og en blodprøve), hadde også vansker med å få tilsendt prøvesvar etter avtale. Var hovedårsak til legebytte.
Må derfor understreke at vurderingen ikke gjelder legen selv, men praksisen.

godt legekontor på ettersta

Lege: Elisabeth Johanne Neumann Rødland Skrevet

Hun er veldig imøtekommende. jeg er ikke av de sykeste men føler meg svært godt ivaretatt når jeg har vært hos legen min. Man får raskt time selv om legekontoret kun har en lege. Er hun borte har hun vikar. Hele familien vår bruker henne. Like flink som legen er også sekretæren hennes. hun er alltid ryddig og effektiv. det er godt når en er syk å ikke måtte sitte å vente m masse andre folk slik en må på større legesenter.