Songdalen legesenter

Telefonnummer38 18 51 2038 18 51 ...
Songdalsvn.53 4645 Nodeland

Siste vurderinger av behandlere ved Songdalen legesenter

Kunnskapsrik og engasjert

Lege: Ingunn Engedal Skrevet

Oppriktig opptatt av pasientenes ve og vel. Veldig flink med barn. Tar pasienten på alvor og lytter.

Helt topp!

Lege: Rune Bjoraa Hodne Skrevet

Kjempe ok lege! Han tar seg tid, hører på en og er ikke redd for å sende en videre til spesialisttjenesten. Tipp topp, tommel opp!

Veldig flink lege

Lege: Brita Merete Zinck Skrevet

Tar seg tid, og virker oppriktig og kommer raskt med tilbakemeldinger på blodprøver.
Oppleves empatisk og grundig, faglig trygg

Veldig fornøyd

Lege: Rune Bjoraa Hodne Skrevet

Har hatt tre fastleger og vært fornøyd med alle. Ene ble pensjonert og andre flyttet, derfir ble det Rune nå. Han følger opp beskjeder som skal gis, holder avtaler vi gjør, leser seg opp før jeg kommer, yter alltid sitt beste og lytter til det jeg sier. Et ekte medmenneske som også sier ifra når han ikke er enig med pasienten. Det setter jeg pris på.

En generelt dyktig lege

Lege: Leif Erik Riddervold Skrevet

Oppfatte Leif Erik som en dyktig og kunnskapsrik mann, ikke bare på selve legefeltet men også i forhold til å være et medmenneske. Legekontoret har mye eldre pasienter men jeg følte likevel de var i stand til å hjelpe meg også. Var utilgjengelig på grunn av etterutdanning en periode men dette viser jo bare vilje til å hele tiden lære noe nytt, en viktig egenskap hos et hvert fornuftig menneske uansett samfunnslag. Benyttet da de andre legene på kontoret, alle sammen møtte meg med respekt og ga meg god behandling.

Dessverre for meg var ikke den hjelpen jeg fikk videre i systemet av god nok kvalitet, dette er ikke Leif Eriks feil men tunggrodde og byråkratiske systemer setter sperrer for selv de beste av oss.