Kvadraturen Legesenter

Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Kvadraturen Legesenter

Tar pasienten alltid på alvor

Lege: Anne Sissel Sørensen Skrevet

Grundig, lyttende og fin å snakke med. Det oppleves alltid trygt og godt å snakke med Anne Sissel Sørensen!

Beste fastlegen

Lege: Anne Sissel Sørensen Skrevet

Det finnes faktisk ikke ord for å forklare denne dama. Hun brenner virkelig for det hun gjør, og følger deg opp så innmari godt. Ved flere anledninger har hun ringt meg sent på kveldstid bare for å følge opp og høre at alt er greit. Jeg vet at jeg er i de tryggeste hender hos Anne Sissel. 10 av 5 stjerner!!

Samvittighetsfull og grundig

Lege: Inge Jørandli Skrevet

Som pasient i ca 20 år har jeg et godt grunnlag til å foreta en vurdering. Jørandli er faglig dyktig, samvittighetsfull og grundig og viser genuin interesse for pasientens ve og vel. Han er i tillegg en hyggelig person som er enkel å forholde seg til. Pensjonist

Human og flink.

Lege: Inge Jørandli Skrevet

Har hatt denne legen siden jeg kom til Kristiansand for 20 år siden. Alltid vennlig og hjelper. Flink og trygg, rask til å henvise videre når det trengs. Elsker humoren.

Fantastisk

Lege: Ebba Margareta Kåss Skrevet

Imøtekommende, gjør faglige gode vurderinger som også innbærer å videresende pasienten til andre leger/vurderinger. Har også begge mine nå voksne barn hos henne, de er av samme oppfatning. Hun har vært lenge borte for videreutdanning, så vi gleder oss til hun er på plass igjen.:)