Kvadraturen legesenter

Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Kvadraturen legesenter

Legen jeg trengte.

Lege: Inge Jørandli Skrevet

Flyttet ned hit sterkt redusert av å bli stemplet som frisk ofte av helsevesenet. Selv om jeg ikke mestrert jobb eller skole. Var 20 år manglet vitnemål, aktivt prøvd å komme meg igjennom skolen siden jeg startet i normal alder.

Inge er skrullete, og preikete, noen ganger blir jeg bekymret for at det tar litt mye av timen, og hvordan det kan gå ut over andre. Spesielt når det kanskje gikk noe utover temaet/behovet. Men han gikk ikke før jeg fikk satt ord på hva jeg trengte og da var han behjelpelig. Han var behjelpelig på medisiner han selv var skeptisk til å satt sin tillit til meg og min rett til å prøve medisiner som skulle kunne hjelpe.

Min opplevelse av han er som omsorgsfull og empatisk, han har prioritert tilgjengelighet, og han har vært en av mine største støtter her nede. Han har vært den jeg trengte, og han er kanskje ikke den alle trenger, men når jeg møtte han med åpenhet, sårhet og sorg så tok han imot og ville hjelpe.

Nå er jeg på universitetet og på god vei mot arbeidslivet...

Medmennesklig

Lege: Erik Christian Lindbach Skrevet

Har vært borti mange leger (kroniker) og man skal lete lenge etter en lege som lytter slik Lindbach gjør. Han har tid, kompetanse, forståelse og selvinnsikt nok til å gjøre deg som pasient trygg nok til å ta de vanskelige samtalene. Han har god sans for humor hvis du selv legger opp til det og alvor nok når det trengs. En god skulder å gråte på også når livet går deg imot. Han er ingen «nikkedukke» og gjør ikke alltid det du selv som pasient vil, men det har vist seg at hans løsning har vært bedre på sikt enn mitt forslag. Anbefales.

Bryr seg

Lege: Erik Christian Lindbach Skrevet

Han hører etter på hva du har og si, sykt hyggelig og du merker han bryr seg om deg og spørsmålene dine

Trygg og åpen

Lege: Åshild Espeland Skrevet

Jeg opplever Åshild som en lege som tar meg seriøst og som tar seg tid. Det hender hun er noe forsinket, men det har ikke vært er hinder. Hun har god oppfølging og lytter godt og lar meg medvirke. Det merkes at hun vil hjelpe og vet hva hun snakker om.
Meget fornøyd med hennes service

Ligg unna! Bytt med en gang!

Lege: Åshild Espeland Skrevet

Nesten umulig å komme i kontakt med henne. Hun stiller opp 2 timer etter avtalt tid, som er utrolig useriøst for en fastlege. Andre gangen gjennimført hun avtalt telefonkonsultasjon med en forsinkelse på 3,5 timer. Finner ikke ord å beskrive dette.
Anbefales absolutt ikke. Bytt med en gang til boen annet.