Kvadraturen legesenter

Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Kvadraturen legesenter

Hyggelig og flink

Lege: Pedro Amhed Rodriguez Sait Skrevet

Dette er en meget god Lege som får meg til å kunne åpne meg om mine problemer og han er forståelsesfull, lett å prate med. Jeg har gått til han i mange år i hans private praksis, nå er han fastlege også, dette gleder meg og jeg vil selvfølgelig velge han som min nye fastlege. Anbefales på det sterkeste
Hilsen
[Navn fjernet av moderator]

Laser "uhell"

Lege: Pedro Amhed Rodriguez Sait Skrevet

Fikk brent meg svart på huden med hårfjerning og fikk deretter pigmentflekker som aldri forsvant. Det verste var utmykelsen når flere kolleger ble hentet inn for å se på ulykken. Jeg var naken og utlevert. Måtte betale full pris. Veldig dårlig minne. (Det var en kvinnelig person som behandlet meg, men Saits hentet flere å se på meg og sa jeg måtte betale full pris.)

Veldig fornøyd

Lege: Erik Christian Lindbach Skrevet

Er veldig fornøyd med kvadraturen legesenter. Har over lengre tid hoppet fra legesenter til legesenter og kvadraturen legesenter var de første som virkelig tok meg på alvor slik at jeg endelig fikk diagnose og hjelp. Lindbach er hyggelig og hjelpsom, lytter til hva du har å si og gir deg den hjelp du trenger.

Imøtekomende, effektiv

Lege: Erik Christian Lindbach Skrevet

En hjelpsom lege som tar psykiske lidelser på alvor, og dermed sørger for at det ble gjort riktig oppfølging i samsvar med egne vurderinger.

Tar seg tid til å lytte.

Kunnskapsrik og omsorgsfull, god i menneskemøter

Lege: Erik Christian Lindbach Skrevet

Utrolig lyttende, kunnskapsrik og omsorgsfull lege. Følte meg godt ivaretatt, hørt og tatt på alvor. Lindbach er en lege som bruker god tid på sin pasient. Han fremstår trygg i sin rolle, samarbeider og kommuniserer godt. Han er flink til å veilede og kommer med forslag til gode løsninger. Det var godt å møte en lege som tørr å være ærlig på hva han tror jeg trenger og samtidig møte meg med respekt og tillitt til at jeg kan ta det valget jeg mener er best for meg og min situasjon. Jeg følte meg trygg på at han vil meg vel. Lindbach er god i menneskemøter, forståelsesfull og lett å åpne seg opp til. Han er en lege som utgjør en forskjell for sin pasient.