Oris Dental Bryn

Østensjøveien 79 0667 Oslo
Oris Dental Bryn holder til i Oslo

Siste vurderinger av Oris Dental Bryn

Utrolig profesjonell tannlege som alltid har tid til sine pasienter

Tannlege: Ulla Alethe Rognsaa Kildal Skrevet

Tar seg alltid tid til å roe ned engstelige pasienter, møter pasientens ønske med sin kompetanse og helhetlig er Oris sin beste tannlege !
Anbefaler tannlege Ulla til hvilken som helst behandling du ønsker utført på Oris Bryn!

Helproff tannlege

Tannlege: Ulla Alethe Rognsaa Kildal Skrevet

Ulla yter topp profesjonell behandling med en vennlig og imøtekommende holdning. Hun får meg til alltid å føle meg trygg og godt ivaretatt.

Dyktig og behagelig tannlege!

Tannlege: Ulla Alethe Rognsaa Kildal Skrevet

Ulla Alethe Rognsaa Kildal er en veldig dyktig tannlege. Hun jobber skånsomt og behagelig, og gjør ikke mer enn det som er nødvendig. Anbefales på det varmeste!

Beste tannlegen.

Tannlege: Ulla Alethe Rognsaa Kildal Skrevet

Veldig godt fornøyd med Ulla og Oris Dental. Har hatt samme tannlege der i mange år og kan på det varmeste anbefale henne.

Utmerket Tannbehandling i Trygge Hender

Tannlege: Tom Henrik Sipos Skrevet

Alt i alt, å besøke Tom Henrik Sipos er ikke bare en tur til tannlegen, men en fullstendig smertefri, beroligende og lærerik opplevelse. Hvis du leter etter en tannlege som virkelig bryr seg, er lett på hånden, og som gir deg full informasjon gjennom hele prosessen, kan jeg ikke anbefale ham sterkt nok. Jeg føler meg trygg, tatt vare på og mest av alt, jeg er trygg på at jeg får den beste tannbehandlingen som er tilgjengelig. Prisen er det ingenting å si på, og han foreslår aldri mer arbeid enn det som er nødvendig.