Slemdal Legesenter

Stasjonsveien 4 0776 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Slemdal Legesenter

Ikke interessert i pasienten

Lege: Per Magnus Christensen Skrevet

Denne legen er overhode ikke interessert i deg eller din grunn til å komme.
Ventetiden er sjelden mindre enn 30 min og det selv om du har første time.
Samtalen starter med,
Lenge siden nå - du ser jammen godt ut!
Han er tilbake etter en pause nå, værre enn noen gang. Bytt lege!

En god, empatisk, ryddig og ivaretagende lege!

Lege: Øyvind Steen-Nøringset Skrevet

En flink, lyttende, empatisk, ryddig og effektiv lege. Han tar pasientene på alvor og sender en videre til undersøkelser og videre oppfølging der det er nødvendig for videre behandling. Lytter og stiller gode oppfølgende spørsmål som gir en opplevelse av at en blir hørt og tatt på alvor. Er rask og er ordentlig med å sende henvisninger og tilbakemeldinger til NAV osv. En "ung" og dyktig fastlege som kan anbefales! Han er den eneste av de to fastlegene ved legesenteret som er å anbefale.

Overhodet ikke empatisk

Lege: Per Magnus Christensen Skrevet

Ubehagelig, uhøflig, ovenfra-og-ned holdning, ALLTID laaaang tid å vente og bare man kommenterer dét, får man beskjed om at "du har jo så god tid, du". Besserwisser.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Øyvind Steen-Nøringset Skrevet

Endelig en lege som jeg synes det er greit å gå til. Veldig flink med mennesker og tar alle problemer på alvor samtidig som han er imøtekommende og morsom når det passer seg slik.

Blid og hyggelig, men lite interessert

Lege: Per Magnus Christensen Skrevet

Mitt inntrykk er at hans holdning stort sett er "det blir så bra så!", men han tar seg ikke tid til å høre på det du har å si. Jeg måtte faktisk be om å få lov til å snakke ferdig, og han var ekstremt motvillig til å gi henvisning til spesialist (gynekolog). Han skrev til og med i henvisningen at den kanskje var unødvendig, med en litt annen formulering (etter at jeg fikk kranglet meg til en henvisning hvilket ikke var lett ettersom han ikke ville høre årsakene til at jeg ville ha den i utgangspunktet). Veldig blid og vennlig, men snakker i munnen på deg og er veldig dårlig til å lytte. Mest opptatt av å fylle inn skjemaer o.l.