Slemdal Legesenter

Stasjonsveien 4 0776 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Slemdal Legesenter

Blid og hyggelig, men lite interessert

Lege: Per Magnus Christensen Skrevet

Mitt inntrykk er at hans holdning stort sett er "det blir så bra så!", men han tar seg ikke tid til å høre på det du har å si. Jeg måtte faktisk be om å få lov til å snakke ferdig, og han var ekstremt motvillig til å gi henvisning til spesialist (gynekolog). Han skrev til og med i henvisningen at den kanskje var unødvendig, med en litt annen formulering (etter at jeg fikk kranglet meg til en henvisning hvilket ikke var lett ettersom han ikke ville høre årsakene til at jeg ville ha den i utgangspunktet). Veldig blid og vennlig, men snakker i munnen på deg og er veldig dårlig til å lytte. Mest opptatt av å fylle inn skjemaer o.l.

Tar deg seriøst!

Lege: Øyvind Steen-Nøringset Skrevet

Veldig flink lege, etter første legetime føler jeg meg oppmuntret. Han tar tak i problemer, og ønsker å hjelpe, og har alltid tid dersom man trenger det. Han hører også på hva man har god erfaring med fra tidligere. Veldig hyggelig og imøtekommende. Ikke vanskelig å ta opp ting med. Anbefales på det varmeste :-)

Den beste legen jeg noen gang har vært hos

Lege: Øyvind Steen-Nøringset Skrevet

I tillegg til at han er en lege som vet mye, er Øyvind flink med mennesker. Alltid avslappende og blid!

Veldig bra lege!

Lege: Øyvind Steen-Nøringset Skrevet

Dette er en lege som jeg vil anbefale til alle. Han har veldig gode sosiale egenskaper og han er en person som viser tillitt og god forståelse for pasienten! Han er også flink og han kommer alltid med gode råd!

En helt unik lege

Lege: Øyvind Steen-Nøringset Skrevet

En lege som har tid til deg uansett hva. Hører på dine problem og er utrolig dyktig. Uten han vet jeg ikke hvordan jeg skulle klart sykdomsfoløpet. En lege av de sjeldne man kan få. Alltid blid og hyggelig. Takk