Kremmergården Legesenter

Notenesgata 6 6002 Ålesund

Siste vurderinger av behandlere ved Kremmergården Legesenter

Dyktig lege

Lege: Jørn Hetzger Skrevet

Opplever alltid å bli tatt på alvor. Er legen usikker henviser han videre til spesialist. Dette gir trygghet.

Utilgjengelif

Lege: Liv Inger Ryste Skrevet

Stod på venteliste i flere måneder for å komme inn til Liv Inger. Når jeg endelig hadde fått plass og bestilte meg time fikk jeg først da vite at hun var utplassert en annen plass. Vikarene hun har hatt har vært forskjellig fra gang til gang og ikke vært spesielt fornøyd. Har ikke fått noen beskjed om når hun vil være tilbake. Anbefaler å sjekke opp dette før man setter seg på venteliste med henne

Utrolig lett å prate med, lytter og gir gode svar

Lege: Magnus Lied Norstrand Skrevet

Han er en svært dyktig lege som lytter godt til det du sier. Har alltid gitt meg riktig behandling og gir deg gode svar på spørsmål.

Ingen over ingen ved siden

Lege: Anne Birgitte Vågsholm Skrevet

Det finnes ikke en bedre lege i Ålesund. Det er som å vinne i lotto å få henne som fastlege. Grundig, har empati, faglig meget sterkt.. Kan ikke se et eneste svakt punkt her... Rask på ø-hjelp.

Ikke fornøyd

Lege: Liv Inger Ryste Skrevet

Jeg har vært hos henne to ganger, og føler jeg blir dyttet ut døren. Hun har knapt 5 minutter til meg og jeg hadde begge gangene flere ting jeg skulle ta opp som jeg bare droppet, rett og slett fordi jeg ikke turte. Hun virket stresset og sur og jeg følte jeg bare var i veien. Begge gangene ventet jeg lenge over tiden, men det har jeg gjort hos alle de andre på dette legesenteret også.