Kremmergården Legesenter

Notenesgata 6 6002 Ålesund

Siste vurderinger av behandlere ved Kremmergården Legesenter

En god lege

Lege: Liv Inger Ryste Skrevet

En god lege for meg er en lege som tar deg på alvor og bryr seg om deg og ikke 'bare' setter en diagnose. Så langt har jeg følt at Liv Inger Ryste gjør akkurat det. Hun tar meg på alvor og gjør nøye undersøkelser for å passe på at hun er fornøyd med 'veien videre' eller diagnose.

Hun er også veldig enkel å snakke med, noe jeg verdsetter.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Liv Inger Ryste Skrevet

Virker samvittighetsfull med god faglig innsikt. Flink å følge opp med tilbakemeldinger på prøver oa. Virker nøye i sitt arbeide. Alltid godt humør og er en behagelig person å prate med.Den beste legen jeg har hatt.

Det eneste som er å utsette er litt ventetid for å komme gjennom på telefonen på legekontoret.

Legekontoret

Lege: Liv Inger Ryste Skrevet

Tar lang tid å få legetime og legekontoret er treige med å svare på forespørsler og telefon.
Jeg måtte vente 3 uker på å få legetime til min lege pga mye tull på legekontoret som sendte meg til feil lege og jeg måtte betale for timen der jeg fikk beskjed om å bestille ny time til min egen lege.

Anbefalt fastlege

Lege: Ingeborg Olga Salen Relling Skrevet

Ingeborg er en kunnskapsrik og empatisk lege, som jeg var heldig og ha som søtte gjennom en sykdomsperiode. Hadde henne som fastlege i 3 år, og på de konsultasjonene jeg hadde behov for var det alltid en imøtekommende og tilstedeværende fastlege jeg møtte.

Når det gjelder timebestillinger har selve legekontoret forbedringspotensiale. Det var som regel lang telefonkø. Sms hadde nok vært mye lettere for alle parter.

LYTTENDE OG TILSTEDE

Lege: Anne Birgitte Vågsholm Skrevet