Kremmergården Legesenter

Notenesgata 6 6002 Ålesund

Siste vurderinger av behandlere ved Kremmergården Legesenter

utrolig dyktig

Lege: Ingeborg Olga Salen Relling Skrevet

Tar pasientene på alvor, selv om man har litt "diffuse" plager, er flink med utredning, og ikke minst er hun veldig blid og hyggelig å snakke med. Anbefales på det sterkeste : -) flinkeste legen jeg har hatt noen gang.

meget skuffende

Lege: Jørn Hetzger Skrevet

Han har dårlig tid.
har du spørsmål så sitter du igjen med flere enn hva du kom med.
Han tror han kan alt og vet alt og hvis du har din tvil så forsvinner den ikke etter en samtal med han.
ofte så gruer jeg meg til å komme til han fordi du vet ikke hvilket humør han er i.
Han er sarkastisk og kan til tider være frekk og forstår ikke alltid pasienten behov for forståelse .ydmykhet er nok ukjent for han og behandler deg ikke med respekt hvis de er noe som feiler deg som han ikke forstår seg på.
og servicen på de kontordamme kunne vært mye bedre. de er frekke lite hygglig og tiltider snerpete.

Min eneste fastlege

Lege: Anne Birgitte Vågsholm Skrevet

Virker samvittighetsfull og med god insikt. Følger oftest opp med tilbakemeldinger på prøver. Sender gjerne pasienten videre for nærmere undersøkelser. Jeg har ikke hatt alvorlige sykdommer, og søker lege mest for sjekk og resepter. Føler å ha et godt forhold til legen. Er hun fraværende får jeg likevel hjelp av annen lege

Flink lege

Lege: Anne Birgitte Vågsholm Skrevet

God lege som alltids har tatt meg på alvor. Hun har henvist meg raskt til sykehuset de få gangene hun har vert usikker på om det kunne være noe alvorlig.
Under svangerskapene,har hun følgt meg godt opp og hun tar seg god tid.
Har hatt henne som fastlege siden jeg var 16, og nå er jeg over 30.
Eneste negative er att det er lang ventetid på å få en vanlig time hos henne, men det skyldes vel nettopp at hun er en populær lege :)

Flink lege.

Lege: Anne Birgitte Vågsholm Skrevet

Fru Vågsholm er den flinkeste legen jeg har hatt.Hun tar seg tid,lytter på hva du sier.Ja pasienten er virkelig i sentrum.Og er det noe så henviser hun deg videre uten å vente.Absolutt lege å anbefale.