3 Leger - Indre Arna

Indre Arnavegen 175 5261 Indre Arna

Siste vurderinger av behandlere ved 3 Leger - Indre Arna

Anbefaler ikke

Lege: Alf David Antoni Myklebust Skrevet

Har ikke hjulpet meg i det heletatt etter jeg byttet fastlege, spurte om å få sovemediner på resept etter flere dødsfall i nærmeste familie , nektet å skrive ut sovepiller jeg hadde gått på før under spesielle tilfeller. han ville heller skrive ut anipsykotiske medisiner til meg. han mente jeg hørtes ut som en narkoman når jeg ville ha sovemedisinenene jeg hadde hatt bra erfaring med før.

Kunne ikke sette inn spiral, og måtte henvise meg til en gynekolog, der hvor jeg fikk en ekstra utgift igjen.

Gått på ADHD medisiner siden jeg var 12 år gammel, dette kan han enda ikke skrive ut på resept til meg uten at jeg har vært inne på en legetime.
Dette fører til at jeg ikke får den medisinen og behadlinge jeg trenger, og alt i alt, har bare vært utgifter på legetimer jeg ikke har fått noe hjep.
Anbefaler ikke denne Legen.

Kjære pasient.
Eg ynskjer å halde meg til gode, faglege retningslinjer både når det gjeld behandling for søvnvanskar og ADHD, og ellers. Eg trur at helsehjelp av god kvalitet oftast inneber å møtast, så eg vil som du beskriv forvente oppfølging i legetime for å kunne ta ansvar for medikamentutskrivelsar.

Av og til vil faglighet gå på bekostning av fornøgdheit, og då har eg som lege, og vi som kontor, eit mål om å kunne gi god informasjon slik at tilliten er ivareteke, sjølv om ein ikkje får det ein hadde ønska. Eg beklagar at dette har blitt ein dårleg opplevelse for deg. Du er uansett velkommen til vidare oppfølging.

Beste helsing

Besvart av Alf David Antoni Myklebust

Trygg og flink lege.

Lege: Alf David Antoni Myklebust Skrevet

Fikk en hastetime hos Dr. Myklebust som var vikar for min fastlege. Opplevde å bli godt tatt i mot og ivaretatt under timen. Han var flink og kunnskapsrik og jeg følte at jeg ble sett, noe jeg ser på som viktige egenskaper hos en lege. Kan anbefale han på det varmeste.

Lite tid

Lege: Alf David Antoni Myklebust Skrevet

Valgte å bytte fastlege, og angrer sårt. Det tar ofte 1-2 uker før en i det hele tatt får time. Vanskelig å snakke med og virker alltid stresset. Ikke rom for å ta opp flere ting i en time. Aldri skjedd at jeg har ventet i under 20 min for å komme inn til timen, men det blir for dårlig i en hektisk hverdag. Lite behjelpelig når det kommer til mentale helse. Lite øyekontakt, hamrer på tastaturet og virker uoppmerksom. Får følelsen av at han bare vil bli raskt ferdig.

Empatisk, snill og lett å snakke med

Lege: Charlotte Meyer Skrevet

Charlotte er nok den beste legen jeg noensinne har hatt. Hun tar alle bekymringer på alvor, nøler ikke med å henvise videre og er utrolig lett å snakke med. Selv ved ubehagelige temaer/undersøkelser klarer hun å få pasienten til å slappe av og å føle seg trygg. Selv om hun nok har det travelt med mange pasienter viser hun aldri dette, og tar seg god tid til å høre på pasienten.

En virkelig god lege

Lege: Alf David Antoni Myklebust Skrevet

David Myklebust er lett å snakke med, uansett hvilket helseproblem det dreier seg om, og han er på pasientens side. Han er på ingen måte ignorant som enkelte andre leger kan være. Han er empatisk, oppmerksom, klok og han er dyktig som lege.
Har ingen ting å kritisere han for.