3 Leger - Indre Arna

Indre Arnavegen 175 5261 Indre Arna

Siste vurderinger av behandlere ved 3 Leger - Indre Arna

En virkelig god lege

Lege: Alf David Antoni Myklebust Skrevet

David Myklebust er lett å snakke med, uansett hvilket helseproblem det dreier seg om, og han er på pasientens side. Han er på ingen måte ignorant som enkelte andre leger kan være. Han er empatisk, oppmerksom, klok og han er dyktig som lege.
Har ingen ting å kritisere han for.

Alltid imøtekommende og intressert i å hjelpe

Lege: Alf David Antoni Myklebust Skrevet

Gir grundig forklaring ang.det aktuelle problemet han oppsøkes for Bruker konsultasjons tiden på en god måte

Svært god lege!

Lege: Charlotte Meyer Skrevet

Når jeg er til legen føler jeg meg sett og hørt og jeg merker at jeg er i trygge omgivelser. Ingenting er feil å ta opp og legen gir masse oppmerksomhet og er alltid i godt humør. Vi kommer alltid frem til løsninger og videre behandling dersom det skulle være noe og hun ber meg alltid om å holde henne oppdatert på hvordan jeg har det og om medisiner hjelper. En trygg og hyggelig lege som virkelig bryr seg om sine pasienter!

Anbefaler denne legen!

Lege: Alf David Antoni Myklebust Skrevet

David er en lege som tar deg seriøst når du kommer. Han evner å lytte til det du sier, følge med på kroppsspråket ditt og ha sine øyner på deg. Han prøver å vie all oppmerksomhet til deg i stedet for å skrive på PCen. Kan bli noen litt små kleine stillheter når han må notere ting på PC, men dette blir en svært liten bagatell.
Var fantastisk for meg å få David som fastlege, da jeg endelig hadde en lege som tok meg seriøs! Jeg går også svært ofte til legen, ca. en gang i måneden, og kan føle meg påtrengende. Men David er fortsatt proffesjonell, selv om problemen er små og ofte ikke noe man får gjort mye med. David hjelper meg mye ved å lytte på hva jeg har å si, og så prøve å forklare hva som skjer.
Anbefaler denne legen!

Meget fornøyd

Lege: Charlotte Meyer Skrevet

Hun er en svært hjelpsom og omtenksom lege. Alltid godt forberedt til nye timer, følger med i journaler og holder seg oppdatert. Effektiv, dyktig, tar sine pasienter alvorlig og man får rask hjelp.