Medicalis Tønsberg AS

Kammegaten 8 3110 Tønsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Medicalis Tønsberg AS

Hyggelig, men lite tilgjengelig og handlekraftig.

Lege: Thomas Bruno Mulrooney Skrevet

Virker oppriktig hyggelig og interessert, men det hjelper ikke med lange samtaler uten resultat. Jeg har opplevd veldig mye venting uten å ha fått verken hjelp eller sykmelding når jeg har trengt det som mest.
Veldig lite tilgjengelig, kan ikke/tør ikke stille noen form for diagnose, derfor heller ingen hjelp. Som pasient blir man en kasteball i byråkratiet.
Er det legen eller systemet som svikter?

Fortsatt ingen oppfølging

Lege: Thomas Bruno Mulrooney Skrevet

Skrev til legen om manglende oppfølging av mine blodprøver , for mange uker siden …. Jeg ba om utvidet blodprøve og etterlyste svar og ringte legekontoret og ba om utskrift ,da jeg hadde forventet en tilbakemelding. til min overraskelse bør det opplyst at det ikke var mulig å få , men ble fortalt at legen hadde godt igjennom prøvene og funnet alt i orden . Jeg fulgte opp med ny purring via Mail for flere uker siden , og ba om tilbakemelding , men fortsatt ingen tilbakemelding . Kommunikasjon, oppfølging , service .. alt er fraværende . Dette er meget kritikkverdig

Vennlig og lyttende!

Lege: Thomas Bruno Mulrooney Skrevet

Jeg har vært hos Thomas en gang, og jeg opplevde min nye fastlege som vennlig, lyttende og hjelpsom. Dette er tillitsskapende for lege og pasient, og dette er jeg veldig fornøyd med!

Anbefales

Lege: Thomas Bruno Mulrooney Skrevet

Legen ser deg som pasient og lytter. Gjør egne vurderinger på om medisiner man tidligere har brukt, og nødvendigheten av disse, bra!
Prater lite "legespråk" og forklarer godt og forståelig. Bruker tid på pasientene sine, derfor noe ventetid enkelte ganger.
Som de fleste leger på det området vil jeg tro.
All in all en tillitsvekkende og flott lege.
Min fastlege ca 2 år nå, tatt over fra pensjonert fastlege.
Slik vil det forbli.
Anbefales.
P.S fire stjerner fordi ingen kan eller skal være fullkommen, men gjerne strekke seg dit, noe denne legen gjør.

Beste fastlege!

Lege: Christian Smedsrud Skrevet

Kunnskapsrik, lyttende og tilstede. Meget hyggelig. Sender videre til spesialundersøkelser hos spesialister ved mistanke om bredere vurdering. Føler meg trygt ivaretatt!