Fastlegene AS

Strandparken 3-5 3187 Horten

Siste vurderinger av behandlere ved Fastlegene AS

Et møte som satt spor

Lege: Philipp Jan Rossa Skrevet

Jeg har bare møtt Philipp en gang (og forholdt meg videre til ham elektronisk), før jeg flyttet og byttet fastlege. Jeg var på et utrolig sårbart sted og gjennomgikk mye, men som lege selv er det vanskelig å be om, og ta i mot hjelp. Jeg forholdt meg til flere helsepersonell vedr. samme situasjon over en periode, og selv om jeg fikk samme "behandling/tiltak", var måten den ble utført på det som betydde mest.

Det var flere (tilsynelatende små, men utrolig viktige) ting, som gjorde at jeg følte meg møtt, ivaretatt og sett: han satt vendt bort fra pcen, med en åpen kroppsholdning (åpne armer og ben) mot meg og god øyekontakt, ingen følelse av tidspress/stress og rolig stemme. Jeg ble møtt med en utrolig empati og forståelse som utgjorde mye, og til tross for bare ett møte var dette veldig viktig for meg - tusen takk :-)

Ser pasienten

Lege: Marte Schønning Sture Skrevet

Beste fastlegen jeg har hatt, uten tvil. Blir alltid hørt og tatt på alvor, og hun er interessert i å tilegne seg kunnskap om det er noe hun ikke kan nok om, for å kunne gi best mulig behandling. Spør derfor også utfyllende om symptomer. Tar seg tid og er ikke stressende. Henvises om det trengs.

Behagelig rolig og lyttende

Lege: Philipp Jan Rossa Skrevet

Beste fastlege jeg har hatt.
Philipp er helt unik.
Han har også vært på hjembesøk hos meg flere ganger.
Flink til og henvise videre om nødvendig,og følge opp.

Ung lege med mye kompetanse

Lege: Philipp Jan Rossa Skrevet

Endelig en lege som har kompetanse og sjekke deg på en trygg måte. En som leve jobben sin. Hyggelig lege som anbefales på det sterkeste

Tålmodig og støttende fastlege!

Lege: Caroline Jonstang Hagen Skrevet

Jeg er så heldig at jeg har Caroline som min fastlege. Hadde jeg ikke hatt henne, så hadde jeg ikke sittet her i dag. Hun har vært med og reddet livet mitt flere ganger mens jeg har slitt fælt med rus og psykiatri.

Hun har kjempet for og med meg og hun har i mange tilfeller gjort mer enn det man kan forvente av en fastlege.

Caroline har ikke gitt seg før hun har funnet ut hva som har vært galt og hun henviser videre til spesialister når det er behov for det.

Hvor mange timer jeg har tilbragt på hennes kontor vet jeg ikke...
Hun har tatt meg og alle mine problemer på alvor.
Hun har lyttet og trøstet, støttet og hjulpet.

Caroline er et medmenneske man kan stole på og som stiller opp når det måtte være! Anbefales sterkt!