Bryn legesenter AS

Munins vei 1 1348 Rykkinn

Siste vurderinger av behandlere ved Bryn legesenter AS

Godt fornøyd

Lege: Ola Hougsnæs Naalsund Skrevet

Jeg er godt fornøyd med denne legen, han er kunnskapsrik, effektiv og hyggelig. Kan fint anbefales videre.

Trygg og fin fastlege

Lege: Julie Hjorth Wang Skrevet

Mild, lyttende og god fastlege.
Tar deg på alvor, lytter og stresser deg ikke ut av kontoret fordi tiden har utløpt. Kan selvfølgelig være noe forsinket innimellom, men hun tar seg tid til pasientene sine.

Datteren min skadet seg i skoletiden og jeg ringte legekontoret. Fikk komme inn med en gang og ble tatt inn til Julie imellom andre pasienter.

De i resepsjonen er hyggelige også. Fornøyd med legekontoret!

Trygg og faglig sterk

Lege: Ola Hougsnæs Naalsund Skrevet

Veldig overrasket over de vurderingene jeg leser her. Jeg opplever dr. Naalsund som tilgjengelig, faglig god og hyggelig. Vil absolutt anbefale han til mine nærmeste.

Fantastisk lege!!

Lege: Ola Hougsnæs Naalsund Skrevet

Det er sjelden jeg skriver steder som dette, men dr Naalsund fortjener virkelig skryt for jobben han gjør som lege. Han er enormt dyktig faglig og kombinerer dette med en uvanlig god menneskelig side. Jeg fikk både nødvendig helsehjelp (etter flere år med plager var det Olas nysgjerrighet og kunnskap som endelig hjalp meg) og jeg har følt meg sett og hørt under alle konsultasjonene hos han. Pluss for god humor!! I tillegg får jeg alltid akutttime på dagen og ila få dager ved mindre prekære behov.

Kan ikke se for meg en bedre lege og han anbefales på det varmeste.

Arrogant

Lege: Ola Hougsnæs Naalsund Skrevet

En lege som vet alt best. Arrogant og allvitende. Han hørte ikke på meg i det hele tatt. Han har mye å lære.