Sentrum Legesenter Kristiansand AS

Henrik Wergelands gate 4 4612 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legesenter Kristiansand AS

Den legen anbefales ikke av meg. Etter alle disse årene!

Lege: Arnstein Eltervaag Skrevet

Jeg er svært misfornøyd med denne legen. Det virker sånn som at han ikke tar pasientene sine seriøst. Jeg har en ryggskade / sykdom etter røntgenbilder og fikk ikke lov å sykemelde meg engang. Disse smerter hindrer meg fra å kunne jobbe. Ryggraden er en veldig sensitivt plass og når den ikke fungerer som den skal så er man forhindret i å jobbe. Jeg har store smerter og burde egentlig ha vært sykemeldt for lenge siden, men han har drøyt tiden min vekk i flere år nå. Jeg anbefaler ikke Arnstein Eltervaag og derfor bytter han endelig ut. Var egentlig lei han etter alle disse årene uten noe nytte. Jeg hadde tålmodighet i alle disse årene, men mista tålmodigheten min etter tid for jeg kunne ikke holde det sånn lenger. Føler at jeg har bortkasta tid og penger når jeg har tatt turene innom hos han.

A wonderful human being!

Lege: Arnstein Eltervaag Skrevet

He is compassionate and professional with a gift for active listening which makes me feel heard. He takes my concerns seriously and helps me to understand what is happening in my body and how my life choices impact my health. I love that he communicates in both Norwegian and English so that I feel completely comfortable if I need to express myself in either language. Kudos to this doctor and the whole staff at Sentrum Legesenter.

Profesjonell og vennlig.

Lege: Ole Edvard Strand Skrevet

Hatt Strand i over tre år nå, han er en dyktig profesjonell som kan ta seg tid til deg om du trenger det. Henviste meg til spesialist pga behov, fort og til en som han følte passet meg. Om du er troverdig vil han også tro på deg. Legesenteret ligger sentralt i byen og har et bredt klientell, mine erfaringer er at det er mange belastede mennesker som kommer hit. Han stiller opp på møter på «ledige dager» i mot NAV eks, om det er behov. Han er en av de dyktigste jeg har hatt som lege, har opplevd at hans kollegaer også som jeg kun kan gi skryt til

Dårlig lege.

Lege: Steinar Prytz-Jensen Skrevet

Legesenteret hvor han jobber er så å si umulig å komme igjennom på telefon. Ett kvarter ventetid på telefonen er helt normalt å jeg har også opplevd flere ganger å ringe hele dagen uten å komme igjennom.

Når det gjelder legen så synes jeg det er lite "tak" i han.Han skriver konsekvent ikke ut sovemedisin eller beroligende som feks.Imovane og Sobril - fordi han er "i mot disse". Dette mener jeg viser at han ikke vet hva folk sliter med!? Jeg får følelsen av at han er mer opptatt av å ha en "plettfri vandel" enn å tale pasientens sak!? Jeg føler heller ikke at han tar seg tid til å lytte; han "snakker over hode på meg".

Den aller beste legen jeg har hatt

Lege: Arnstein Eltervaag Skrevet

Dette er en lege som stiller opp der det trengs. Han lytter, er medfølende og backer deg opp. Han ser sykdomsbildet som en helhet, og at alt henger sammen. Nøler ikke med å henvise. Smiler og sitter ikke bare på skjermen. På tross av at legene ofte er under tidspress, utnytter han tiden godt, og lar deg ikke føle at han har dårlig tid. Min helse var komplisert og sammensatt, og jeg har fått den aller beste hjelpen. Anbefales på det varmeste.

pga flytting ble jeg dessverre nødt til å bytte lege, og det er med stor vemodighet jeg gjør dette.