Bøler Legesenter AS

Utmarkveien 1 0689 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bøler Legesenter AS

Ung og fersk, men må tenke før han ordlegger seg

Lege: Nabil Tareq Saleem Skrevet

Jeg byttet lege. Jeg synes han har en merkelig holdning. Han burde endre måten han snakker til sine pasienter på. Feks Gidder du og holde denne for meg? Må endre måten han snakker på til sine pasienter

Dyktig og lyttende

Lege: Nabil Tareq Saleem Skrevet

Mitt første besøk hos ny fastlege ble en meget god opplevelse. Jeg ble møtt av en blid og imøtekommende lege. Han lyttet, stilte spørsmål, undersøkte, stilte en diagnose og ga meg nødvendig «verktøy».

Fornøyd!

Lege: Nabil Tareq Saleem Skrevet

Veldig fornøyd! God service og punktlig. Han er presis med tiden og er god på å lytte. Skulle ønske han ble min fastlege tidligere

Lyttende og tillisvekkende, kunnskapsrik - anbefales

Lege: Nabil Tareq Saleem Skrevet

Jeg har vært i kontakt med min nye fastlege Nabil Tariq Saleem ved en anledning og fikk umiddelbart tillit til ham. Han kommuniserte på en behagelig måte, og jeg følte jeg kunne slappe av. Nabil virker trygg på det han gjør, men innhenter gjerne informasjon fra meg for evt å få et klarere bilde av situasjonen. Jeg fikk adekvat medisinsk behandling som gjorde meg frisk, og han fulgte også opp med ekstra tester. Jeg ser på ham som en grundig og dyktig lege og kan trygt anbefale ham.

Dyktig

Lege: Sunder Sharma Skrevet

Jeg får veldig fort hjelp. Han har forståelse for mine utfordringer. Han er effektiv med henvisninger. God lytter. Et medmenneske. Han er alltid blid og hyggelig. Han er den beste legen jeg har hatt. Han tar rask kontakt om jeg trenger hjelp til noe.