Vågsbygd legesenter

Lumberveien 49 4621 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Vågsbygd legesenter

Fantastisk!

Lege: Monica Øgrey Brandsdal Skrevet

Helt fantastisk! Kunnig, lyhørd och empatisk.
Beste legen jag någonsin møtt och jag har (dessværre) møtt många lege i mitt liv.
Hon tar sig tid att lyssna på patienten, hon ær otroligt fagligt kunnig.
Hon ser patienten och ikke bara diagnosen och hon førklarar på ett sætt så man førstår.
Hon ær en person som verkligen har rætt yrke och jag ær otroligt tacknemlig att hon blivit min fastlege.

Overflatisk og faglig svak.

Lege: Monica Øgrey Brandsdal Skrevet

Min opplevelse er at denne legen er mest opptatt av å høre sin egen stemme, og hun har ikke mye fornuftig å si. Hun hopper raskt på konklusjoner, vet best, og har liten interesse for pasientens erfaring og historie.

Flink, hyggelig og tilstede

Lege: Kim Håvard Bertheussen Skrevet

Kim Bertheussen er en usedvanlig dyktig og hyggelig lege. Som pasient hos han blir du sett og godt tatt vare på. Han lytter, er til stede, møter blikket ditt og er god å prate med. Kim er en moderne lege, i takt med sin tid, full av medmenneskelig varme.
Anbefales!

Trygg

Lege: Kim Håvard Bertheussen Skrevet

Jeg har brukt Bertheussen i fra han var ny lege hos Lumber legesenter. Trygg,lytter og er ikke stresset .Han ringer hvis det er noe spesielt. Jeg har anbefalt ham til kolleger som jobber innen helse.

Imøtekommende og interessert

Lege: Kim Håvard Bertheussen Skrevet

Bertheussen har vært min fastlege gjennom flere år, og han virker oppriktig interessert i min helse. Han gir meg alltid tid til å forklare og har god tid med pasientene. Alltid oppfølgingsspørsmål og undersøkelse for å tydeliggjøre situasjonen før han konkluderer. Han er ikke redd for å henvise videre til spesialister, for å sikre den beste ivaretakelse av meg som pasient. Han er respektfull og ustresset. Printer ut artikler jeg kan lese så jeg kan forstå situasjonen min bedre. Jeg opplever ham som empatisk og omsorgsfull.
Legesenteret kunne gjerne hatt bedre nettside/digitale kommunikasjondmuligheter, men det er det eneste jeg har å utsette.