Vågsbygd legesenter

Lumberveien 49 4621 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Vågsbygd legesenter

Utrolig dyktig lege

Lege: Åsmund Nicolai Tellefsen Skrevet

For en helt av en Lege!!! Aldri følt meg så treff på noen leger før som med han. Han hører hva jeg har å si, tar seg god tid. En lege som virkelig kan gi gode råd å veiledning å vett hva han snakker om!! Kommer ALDRI til å bytte lege og anbefalt han videre til andre. Takk for den gode jobben du gjør

Beste jeg har hatt

Lege: Åsmund Nicolai Tellefsen Skrevet

Jeg er så fornøyd med Nicolai! Den beste legen jeg noen gang har hatt. Får meg til å føle meg trygg, og ivaretatt. Han er kunnskapsrik og lytter til meg. Ville ikke byttet han mot noen. Takk for jobben du gjør!

Grundig og effektiv.

Lege: Bjørnar Furnes Skrevet

Godt fornøyd med Bjørnar Furnes som fastlege. Han holder en høflig, rolig og profesjonell tone gjennom konsultasjonen. Behandler alle spørsmål like seriøst, samtidig som han forholder seg til gjeldende retningslinjer. Samtalen er samtidig grundig og effektivt.

Uinteressert

Lege: Bjørnar Furnes Skrevet

Han virker lei av yrket sitt. Feiler en noe litt utenom det vanlige virker det som han bare koblet ut og ikke er interessert i å finne ut hva som feiler deg. Har du svar på hva som feiler deg og hvilke medisiner som kan være gode for problemet er han riktig mann.

Dyktig og effektiv

Lege: Åsmund Nicolai Tellefsen Skrevet

Godt forberedt, effektiv og jeg føler meg hørt!! Virker trygg i legerollen til tross for sin unge alder!