Haugaland medisinske senter

Stølsmyr 22 5542 Karmsund

Siste vurderinger av behandlere ved Haugaland medisinske senter

Lege som ikke vil hjelpe oss som sliter mentalt.

Lege: John Simon Ertvaag Skrevet

Jeg sendte inn henvisning for behandling fra min psykolog. det ble påpekt i henvisning at jeg trenger en kjapp time grunnet slit å problemer. 2 måneder måtte jeg vente på en time for å ha en 5 minutters samtale med John for han skulle vurdere min situasjon. 1 dag senere fikk jeg en melding fra helsenorge hvor han ikke ville hjelpe meg med behandling. ikke noe telefon.. 2 måneder venting når han hadde absolutt ingen planer om å hjelpe meg fra starten av. jeg kunne ha vært godt under behandling under denne tiden fra en annen lege.

John vil bare hjelpe di som er lettest å hjelpe å styrer unda oss som sliter... sier at han bryr seg men har ingen problem å kaste meg bort til noen annet sitt problem.

Avviser timebestillinger

Lege: John Simon Ertvaag Skrevet

Liker e-konsultasjon, fikk ikke den hjelpen jeg trenger, mistet fullstendig tilliten til han, hvis jeg må konsultere han så ikke for å forvente hjelp men fordi han har makt.
Håper på bedre tider for Fastlegebytte

Distansert og lite vilje

Lege: Elisabeth Darlen Nordgård Ertvaag Skrevet

Virker distansert/uinteressert. Har lite vilje til å undersøke grundig (velger heller quick fix...?). Følger ikke opp. Tar greit betalt for å skrive en kort setning på 4 ord.
Jeg burde stolt på vurderinger jeg leste før jeg byttet fastlege.

Grusom behandling

Lege: Mohammed Miran Miah Skrevet

Fikk time hos denne legen da min egen fastlege var på ferie. Etter å ha ventet en stund ble jeg kaldt inn, det ble jeg møtt med fordommer og kritikk fra øyeblikket jeg gikk inn. Jeg ble ikke hørt på, ei heller fikk jeg hjelpen jeg søkte. Alt i alt kunne jeg ikke vært mindre fornøyd med denne opplevelsen.

Kunnskapsrik fastlege

Lege: Mohammed Miran Miah Skrevet

Er svært glad for å ha Miran som fastlege, det har han vært snart de siste 10 år. Har hatt flere sykdoms bilder som har blitt løst ved å stille rett diagnose og behandling. Når det har vært behov er jeg sendt videre til spesialist.Er positiv til tilgjengeligheten og når det kommer svar på prøver blir jeg ringt opp med gode forklaringer på svarene.Personalet i resepsjon og prøvelaben har jeg også bare positive opplevelser med.