Haugaland medisinske senter

Stølsmyr 22 5542 Karmsund

Siste vurderinger av behandlere ved Haugaland medisinske senter

Elsker e-konsultasjoner

Lege: John Simon Ertvaag Skrevet

Veldig vanskelig å få tak i. Avviser time bestilinger og krever e-konsultasjoner. Avslutter e-konsultasjoner før enn klarer å forklare problemmet. Så instruerer til å skrive endå en e-konsultasjon til.
Jeg føler at jeg ikke fikk hjelp og støtte jeg trengte.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Elisabeth Darlen Nordgård Ertvaag Skrevet

Veldig hyggelig og forståelsesfull. Har alltid god tid til å prate. Og får svar på alt jeg lurer på.

God ivaretakelse

Lege: John Simon Ertvaag Skrevet

En lege med mye kunnskap, empati og god pasientforståelse. Han er profesjonell, men likevel personlig nok. Jeg har fått time neste dag når det har vært nødvendig, og måttet vente når det ikke har hastet. Tilgjengeligheten kunne vært bedre, men med tanke på fastlegekrisen synes jeg egentlig at den er ganske bra.

Ikke en bra lege

Lege: Elisabeth Darlen Nordgård Ertvaag Skrevet

Jeg har nå bedt om hjelp to ganger og ingen av gangene har hun hjulpet meg. Første gangen fikk jeg beskjed om å ringe legevakten for at de skulle ta noen prøver av meg der, og det gjør ikke legevakten fikk jeg beskjed om. Dette var vinteren 21-22. Nå november 2022 så fikk jeg påvist korona på hjemmetest, og har så vondt i halsen at jeg ikke får sove, spise, klarer så vidt å drikke og har så vondt at jeg kaster opp. Fikk ikke hjelp så min mor måtte hjelpe meg istedenfor. Hun er genial hvis du vil bruke 300,- på å bli fortalt «sånn er der bare god bedring». Jeg bytter lege nå, og skal aldri tilbake. Jeg vil ha en lege som hjelper meg.

Veldig flink lege!

Lege: Kari Nesse Skrevet

Tar pasienten på alvor, lytter og kommer med gode råd. Henviser videre om det trengs. Kunnskapsrik og dyktig. Anbefales!