Haugaland medisinske senter

Stølsmyr 22 5542 Karmsund

Siste vurderinger av behandlere ved Haugaland medisinske senter

Grei lege

Lege: John Simon Ertvaag Skrevet

God lege, tar seg tid når du først får time - noe som minst tar en mnd å få.

Fakturere også i vill sky, fikk beskjed om legetime 30 minutter før time, noe som ikke går for min del pga kjøring. Heller ikke mulig å få avbestille via tlf, da det er 17 liv vente tid i tlf. Tar også fakturagebyr på 69kr selv om det er efaktura, da jeg ikke møtte til time.
En e-konsultasjon koster mer enn en legetime med blodprøve her.

Fantastisk lege!

Lege: John Simon Ertvaag Skrevet

Har bare gode ting å si om Ertvaag. Dette er person som har valgt riktig yrke. Han ser personen, ikke bare pasienten. Lytter, henviser videre og tar seg nok tid. Godt humør og glimt i øyet. Evig takknemlig for at han startet opp som fastelege igjen. Anbefales på det sterkeste!

Fantastisk fastlege

Lege: John Simon Ertvaag Skrevet

Simon Ertvaag er rett og slett enn fantastisk lege. Lytter på det du har å si, snakker ikke ned til deg når du sliter psykisk ( opplevd mer enn 1 gang at legene på Karmøy mener alt du kommer med bare sitter i hodet når de vet du sliter psykisk ) og behandler deg med høflighet. Sitter ikke å ser på klokken og hiver deg på dør når du har tatt opp 1 ting. Her får du sitte til du er ferdig. Anbefaler han på det sterkeste til alle!

Nøyen og flink

Lege: Elisabeth Darlen Nordgård Ertvaag Skrevet

Behaglig og flink lege. Lytter og spørr for å danne seg et bilde av sitvasjonen. Føler meg godt ivaretatt hos Elisabeth.

Fantastisk lege!

Lege: John Simon Ertvaag Skrevet

Beste legen jeg har møtt. Flink med barn er et stort pluss. Tar tak i problemet og finner kjapt løsning.

Flinke damer i resepsjonen, får raskt time. Ingen problem om vi havner hos den andre legen for hun er også helt super!