Colosseum Tannlege Nationaltheatret

Colosseum Tannlege Nationaltheatret holder til i Oslo

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Nationaltheatret

Anbefales ikke

Tannlege: Ulf Kurt Jørn Müller-Henneberg Skrevet

Den tannlegen jeg har hatt minst tillit til. Får lite informasjon om behandlingen, og det er helt umulig å få tak i han. Måtte ringe i to uker før jeg fikk tak i han angående en behandling. Ønsker man en tannlege som man kan få hjelp og svar på sine spørsmål, så er ikke Ulf den man bør dra til

Veldig dyktig

Tannlege: Huong Maria Ngoc Thi Pham Skrevet

God hjelp fra en empatisk og forståelsesfull oralkirurg. Til tross litt nervøsitet i forkant under inngrepet med å fjerne visdomstenner fikk jeg god og stødig hjelp fra Maria og assisterende sykepleier. Ville anbefalt venner å dra dit ved behov for tannlegehjelp.

Super tannlege - flotte lokaler

Tannlege: Mari Rehaug Skrevet

Herlig tannlege som virker genuint interessert i deg som person og selvfølgelig tennene dine!
Jeg har tannlegeskrekk og hun er veldig flink til å forklare hva hun gjør og hvorfor. Jeg føler også at hun tar meg på alvor og kommer med forskjellige alternativer til hvordan vi kan gå frem hvis jeg må f.eks borre, dette for å trygge meg.

Hun er også alltid presis på tiden og de har veldig god tilgjengelighet og digitale løsninger! En gang ble jeg forsinket pga. stopp i alle t-baner, og resepsjonisten forsøkte å hjelpe meg med gode løsninger over telefon og tilbød meg å bytte timen hvis jeg ikke skulle rekke det. Kjempefine, nye lokaler også.

Jeg har lang reisevei, men kan ikke se for meg å bytte til noen andre!

En av de mest behagelige tannlegene jeg har vært hos

Tannlege: Atle Trondsen Skrevet

Meget dyktig. Jeg har ikke tannlegeskrekk men skammer meg litt over dårlig tannstell. Atle møtte meg på en så god og forståelsesfull måte at jeg nå ikke skammer meg lengre. Veldig dyktig i alt han gjør, merket så vidt at han holdt på i tennene og han forklarte alt han gjorde. Vil anbefale Atle på det varmeste.

Super tannlege!

Tannlege: Hege Lillehammer Skrevet

Har årlig sjekk hos Hege, hun var informativ, effektiv og imøtekommende.
Svært positiv opplevelse, hun tok seg god tid og jeg følte meg godt ivaretatt.
Resepsjonist hadde godt humør og alt gitt knirkefritt.

Planlegger å dra til henne så lenge jeg har mulighet.