Medicus Helsesenter

Blombakkane 77 5354 Straume

Siste vurderinger av behandlere ved Medicus Helsesenter

Forståelsesfull og snill

Lege: Elisabet Kopperud Kvinge Skrevet

Har fra første stund følt meg velkommen og trygg hos henne. Uansett hvor hektisk dagen er, så er det alltid til til meg.

Dyktig og omsorgsfull

Lege: Elisabet Kopperud Kvinge Skrevet

Er veldig glad for at jeg valgte Elisabet som festlegen min. Jeg har følt meg veldig trygg med henne som fastlegen.
De årene jeg har gått til henne, har jeg følt at jeg blir tatt på alvor.
Hun lytter til deg, har alltid tid og undersøker grundig for å finne hva som er galt. Er også raskt med å sette tid til oppfølgings-time.
Hun er omsorgsfull, vennlig og lett å snakke med.
Kan noen ganger være litt lang ventetid både for å få time og på legekontoret, men når man først kommer inn, så har hun alltid tid til deg og er 100% til stedet under konsultasjon.
Er også flink til å forklare ting og svare på spørsmål, gi tilbakemelding på prøvene.

Hun bryr seg mye om pasientene sine. En fastlege som virkelig anbefales.

Fantastisk fastlege!

Lege: Elisabet Kopperud Kvinge Skrevet

Elisabet Kvinge er den beste fastlegen jeg har hatt! Jeg synes hun er svært dyktig og grundig. Hun viser at hun bryr seg om pasientene, er vennlig og tålmodig, og tar ting på alvor. Hun gjør mer enn det som er forventet, og det virker som hun har veldig god fagkunnskap.

Tar meg ikke på alvor

Lege: Elisabet Kopperud Kvinge Skrevet

Jeg har har henne som fastlege et par år etter anbefaling fra en lege på helsestasjon for ungdom.
Ble litt skuffet da jeg opplevde at hun ikke tok problemene mine på alvor, og hvis hun først gjorde noe, så var det kun den letteste utveien som ble valgt. Jeg, som er litt hypokondrier og har tilgang på google, har oftere funnet ut hva det feiler meg selv enn jeg har fått diagnose fra legen.

Flink og imøtekommende

Lege: Anette Pukerud Skrevet

hatt Anette som fastlege noen år nå. Hun har fulgt meg igjennom en graviditet og har også barna mine og min samboer. Vi er alle stor fornøyd. Vi føler oss sett og hørt. Hun tar seg tid, sjekker alltid en gang for mye enn for lite. Hun er effektiv og dyktig.