Romerike Allmennspesialistene AS

Telefonnummer934 30 170934 30 1 ...
Dampsagveien 2 2000 Lillestrøm

Siste vurderinger av behandlere ved Romerike Allmennspesialistene AS

Over 1 tine ventetid på telefon!

Lege: Jonas Carsten Jeppesen Skrevet

Tar lang tid å få bestilt time på telefon. De har også nettløsning, men om du bruker den kan det ta uker før du får time. Legen glemmer å gi svar på prøver som er tatt, og resultater ra røntgen ble rotet bort. Mulig legen er flink,men alle organisatoriske problemer på kontoret gjorde at jeg byttet.

Profesjonell og faglig dyktig fastlege

Lege: Jonas Carsten Jeppesen Skrevet

Kunnskapsrik, faglig oppdatert og dyktig lege med utmerkede medmenneskelige kvaliteter. Effektiv, ansvarsfull og tar seg tid til å lytte. Anbefaler Dr. Jeppesen på det sterkeste

Beste legen jeg har hatt

Lege: Jonas Carsten Jeppesen Skrevet

Tar seg tid, forklarer, og tar ting på alvor. Ved utskrivelse av medisiner er han veldig nøye på sjekke det opp mot andre medisiner man tar/diagnoser man har.

Falsk trygghet

Lege: Jonas Carsten Jeppesen Skrevet

Han er veldig behagelig å snakke med, og det virker som om han virkelig interessert. Men har opplevd flere ganger at han ikke følger opp viktige saker, og at han ikke tar kontakt etter avtale. Styr unna, hvis mulig!

God og nærværende

Lege: Jonas Carsten Jeppesen Skrevet

Jonas er den beste legen jeg har hatt!
Han tar seg tid og lytter aktivt - og kommer med veldig gode input. Han jatter ikke med deg men gir deg det motspillet som trengs for å videreutvikles.

Har brukt ham som terapeut i en veldig vanskelig periode av livet mitt og har følt meg ivaretatt på beste måte.

Sekretærene er alltid hyggelige og serviceminded. Svarer raskt på SMS - også om det er andre ting enn timebestilling.

Kan anbefales på det varmeste!
Jeg er oppriktig lei meg for å måtte finne ny lege pga flytting.