Konnerud Legesenter

Thorsbergv 6 3032 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Konnerud Legesenter

Dyktig lege

Lege: Erik Dag Knudsen Skrevet

Erik er en lege som følger opp pasienten utover vanlig arbeidstid, lørdager og kvelder hender det han ringer. Bytter ikke lege før jeg må. Dyktige medarbeidere ellers også.

Dyktig lege, men mye forsinkelser

Lege: Erik Dag Knudsen Skrevet

Han er en dyktig lege og bryr seg om sine pasienter. Dessverre er han veldig populær, slik at man må vente ganske lenge før man kommer inn på timen sin, og det er mye forsinkelser.
Personalet i resepsjonen kan være litt frekke og lite service innstilte, man føler seg ikke sett av dem, og lite hørt på. Men dette har jo ingen ting med Knudsen å gjøre, men det er en del av pakka når man skal komme for å se han.

Tok meg på alvor, veldig flott lege!

Lege: Shuja Ur Rehman Skrevet

Tok meg veldig på alvor, tilbød adekvat behandling og oppfølgingstime om 2 uker.

Veldig tydelig og trygg, meget kompetent - absolutt min nye fastlege!

Dårlig pasientbehandling

Lege: Erik Dag Knudsen Skrevet

Føler han ikke lytter til meg, har hatt han som lege i mer enn 20 år, men nå sklir det fullstendig ut. Han har rett og slett ikke tid til å sette seg inn i mine behov som pasient, særdeles skuffende.

Dårlig tid og overbooket

Lege: Erik Dag Knudsen Skrevet

Jeg sitter sjeldent mindre enn 1,5 time og venter.. Han er alltid forsinket, og alltid over 1 time. Og når jeg først kommer inn, føler jeg meg litt overkjørt. Blir stresset og får ikke frem alt jeg vil og trenger.
Personalet i resepsjonen er heller ikke imøtekommende eller trivelig. De er frekke og spydige, både i tlf når det gjelder spørsmål etc og en ubehagelig holdning når man kommer dit. (Ofte) Føler ikke jeg skal bli behandlet slik av profesjonelle folk i helsesektoren. Knudsen har snart en ledig plass i sitt pasientregister.