Lægene på kirkebrygga DA

Kirkebrygga 2 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av behandlere ved Lægene på kirkebrygga DA

Ok lege

Lege: Amund Holand Skrevet

Veldig stresset fyr. Virker som han vil bli fortest mulig ferdig med deg. Har et inntrykk av at han ikke prøver å hjelpe deg med det du trenger, men bare bli ferdig med deg fortest mulig. Henviser deg enten til spesialist, eller gir deg beskjed om at «det er helt normalt».. Avbryter deg konstant.

Lyttende og faglig sterk.

Lege: Petter Bart Dehlendorff Skrevet

Vi er to i familien som bruker Petter. Han er lyttende og du føler at han tar dine problemer på stort alvor. Vi er i gode hender hos han.
Kunnskapsrik og støttende.

Ikke lyttende

Lege: Petter Bart Dehlendorff Skrevet

Han lytter ikke, virker som han har bestemt seg før du kommer inn på kontoret.
I tillegg er det svært vanskelig å få henvisning videre selv med mye plager. Sekretærene på legekontoret kunne trengt ett kurs i kundeservice.

Et unikum

Lege: Malin Paugard Mathisen Skrevet

Etter å ha skiftet fastlege 3 ganger i løpet av 12 måneder hadde jeg til slutt superflaks å ende opp med Malin. Jeg har rusproblemer og ble møtt med veldig liten forståelse og veldig liten grad av brukermedvirkning hos tidligere fastleger. Med Malin føler jeg at jeg får personlig oppfølging og blir tatt på alvor. Det kan virke som at veldig mange leger ikke vet hva brukermedvirkning er, i motsetning til Malin.
Dette er en lege med stor entusiasme, kunnskap, empati og humør.

Kunnskapsrik

Lege: Petter Samuelsen Skrevet

Han tar deg på alvor. Han både ser og hører deg. Snur hver stein til riktig diagnose stilles. Gir seg aldri. Jeg har aldri vært borti en lege lik han. Petter er rett og slett fantastisk, både faglig og ikke minst medmenneskelig. Er så glad for at jeg har akkurat ham som lege. Tusen takk til deg 😊❤️