Nesttun Legekontor

Postboks 26 Nesttun 5852 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Nesttun Legekontor

Veldig flink lege

Lege: Tonje Gjesdahl Heggren Skrevet

Jeg byttet fastlege for ca ett år siden. Hun har tatt imot meg med respekt, vennlighet og god kommunikasjon siden første kontakt. Hun lytter og er interessert i deg som pasient, følger godt opp med henvisninger m.m.
Legekontoret har sms tjeneste og svarer raskt på mine henvendelser.

Beste fastlegen

Lege: Thomas Omdal Skrevet

Raske men presis diagnoser.hyggelig og forståelsefull.virker oppriktig interessert og setter seg godt inn i sakene.God dialog og oppfølging.

Flink, vakker og en uvanlig empatisk lege.

Lege: Tonje Gjesdahl Heggren Skrevet

Tonje er flink, hjelpsom og er den perfekte kombinasjonen av streng og empatisk på samme tid. Hun gjør det lille ekstra, og jeg føler jeg blir tatt seriøst, noe som jeg føler er en kvalitet ikke mange leger innehar.

De som jobber i resepsjoner der er også vennlige og omgjengelige, noe jeg føler er en mangelvare hos de fleste legesentre.

Det eneste negative er at hun begynner å få altfor mange pasienter, og det blir således lengre ventetid.

Beste legen noen gang har møtt

Lege: Tonje Gjesdahl Heggren Skrevet

En empatisk, interessert og faglig dyktig lege, har aldri hatt så fantastisk lege før. Hun tar stoffskifte problematikken på alvor, og gjør alt hun kan for at jeg skal ha det så bra som mulig. Det å bli sett, hørt og møtt med forståelse er ufattelig viktig og det gjør hun.

Dyktig! ;)

Lege: Thomas Omdal Skrevet

Dette er legen jeg har lett etter! Lyttet uten å avbryte. Viste interesse ved å spørre meg og ikke bare lese hva forrige fastlege hadde notert. Veldig behagelig og lett og snakke med .Vil anbefale dr.Omdal til alle, men spesielt til mennesker med depresjon, som meg, som ikke har fått gehør hos andre leger, eller til deg som ikke har søkt hjelp for denne lidelsen tidligere. Her vil du føle deg trygg.