Nesttun Legekontor

Postboks 26 Nesttun 5852 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Nesttun Legekontor

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Tonje Gjesdahl Heggren Skrevet

Veldig fornøyd med Heggren. Hun tar seg tid til å høre på deg, og jeg føler hun tar meg og mine spørsmål / problemer på alvor. Hyggelig og profesjonell. Løsningsorientert.

Kan trygt anbefales.

Lege: Tonje Gjesdahl Heggren Skrevet

Tar pasienten på alvor og har bestandig god tid. Henviser om hun mener det er grunnlag for det. Følger opp, og ser det helhetlige bildet.

Kjempelege

Lege: Jan Christian Erdal Liby Skrevet

Veldig behagelig lege. Har alltid tid til å høre din vurdering. Tar deg på alvor. Flere i familien har byttet til han etter at jeg har fortalt om han. Og de er minst like fornøyd som det jeg er.

Jovial og hyggelig, men ikke alltid så flink til å lytte

Lege: Jan Christian Erdal Liby Skrevet

Min opplevelse av dr. Liby er blandet. Hans vennlighet og sjarm gjør en konsultasjonssituasjon hyggelig, men jeg har flere ganger opplevd å komme hjem fra konsultasjonen med en følelse av at mine bekymringer og plager ikke ble tatt på alvor. Dr. Liby spøker gjerne, noe som letter på stemningen, men noen ganger har jeg opplevd at samtalen ikke tar tak i hvorfor jeg egentlig har kommet på konsultasjon. Kanskje noen års erfaring vil hjelpe på evnen til å forstå og å ta tak i pasientens plager, uten å bagatellisere og trivialisere dem.

Anbefales!

Lege: Thomas Omdal Skrevet

Veldig fin og dyktig lege. Han viser genuin interesse og ønsker å bli kjent med deg. Jeg kjente meg trygg og møtt på en skikkelig måte. Dette er en lege det er mulig å være sårbar foran og dele også de vanskelige tingene med. Du kan være trygg på at de blir tatt godt i mot.

Legesekretærene ved dette kontoret er også veldig hyggelige og profesjonelle.