Nesttun Legekontor

Postboks 26 Nesttun 5852 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Nesttun Legekontor

Flink

Lege: Thomas Omdal Skrevet

Har kunnskap, overbehandler ikke, behagelig og snakke med. Føler at han tar forespørselne seriøst. Har anbefalt til andre kjente i området.

Utrolig flink fastlege

Lege: Thomas Omdal Skrevet

Thomas er en veldig flink lege. Han lytter og setter seg inn ting. Jeg har en kronisk sykdom og han fokuserer og prøver virkelig å finne ut best måte for meg å leve med sykdomen.

Anbefaler Thomas på det sterkeste. Veldig dyktig lege. Sekretærene på kontoret er også kjempeflinke og imøtekommende.

Hyggelig, men

Lege: Tonje Gjesdahl Heggren Skrevet

Hyggelig og blid, men hadde dårlig tid de gangene jeg var der. I tillegg var hun sen, og jeg følte meg ikke hørt. I stedet fikk jeg en sykemelding jeg overhodet ikke ønsket. Jeg byttet fastlege.

Dyktig og observant lege

Lege: Thomas Omdal Skrevet

Omdal er en lege som tar pasientene og problemene deres seriøst, det være fysiske eller psykiske plager. Du føler deg sett og tatt på alvor.

Fantastisk lege

Lege: Thomas Omdal Skrevet

Fra det øyeblikket jeg satte meg ned i stolen følte jeg at dette var en person jeg kunne stole på. Det var nesten skremmende hvor godt han klarte å lese meg, og følte at han virkelig brydde seg om meg. Jeg har en tendens til å bagatellisere og fjase bort alt som er vanskelig, men han så rett igjennom disse tingene og klarte å få meg til å åpne meg helt. Hvis du sliter med noe psykisk, så vil jeg virkelig anbefale Dr. Omdal på det sterkeste.