Oris Dental Galleri Oslo

Schweigaards gate 6, 4. etasje 0185 Oslo
Oris Dental Galleri Oslo holder til i Oslo

Siste vurderinger av Oris Dental Galleri Oslo

Profesjonell, snill og flink tannlege

Tannlege: Shoresh Afnan Skrevet

Jeg følte meg veldig trygg og ble godt tatt hånd om da det for meg var første gang jeg skulle sette inn en krone og var derfor veldig nervøs. Alt gikk fint og jeg fikk god forklaring og informasjon før og etter inngrepet. Tusen takk for en fin opplevelse av noe som kunne føltes mye mer skummelt! =)

The best dentist in Oslo

Tannlege: Carl-Magnus Kjølstadmyr Skrevet

Professional and gentle.
I felt comfortable while Carl-Magnus Kjølstadmyr fixed my tooth. 🙂
[Navn fjernet av moderator]

Hadde anbefalt til bestevennen

Tannlege: Carl-Magnus Kjølstadmyr Skrevet

Jeg gjorde Invisalign (usynlig tannregulering) og tannbleking hos Carl-Magnus. Jeg følte meg trygg og ivaretatt gjennom hele behandlingen, som forandret mitt selvbilde for alltid. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med mitt nye smil! I tillegg har jeg fått noen fyllinger og renset tennene mine. Carl-Magnus er en veldig dyktig tannlege og jeg har inntrykk av at han er veldig interessert i det han driver med.

Tannlege, fastlege, doktor, psykolog, mannen er alt.

Tannlege: Shoresh Afnan Skrevet

Du kommer til å ende opp med å lete i årevis hvis du skal prøve å finne en bedre tannlege en Shoresh.
Tannhelse og kroppshelse er noe han har skjønt henger sammen bedre en noen andre.

Fantastisk opplevelse

Tannlege: Shoresh Afnan Skrevet

Var hos Shoresh for å fikse spenninger i kjeven. Følte meg så trygg og ivaretatt gjennom hele timen. Veldig profesjonell og utrolig dyktig tannlege! Kommer absolutt tilbake hit!⭐️