Oris Dental Galleri Oslo

Oris Dental Galleri Oslo holder til i Oslo

Siste vurderinger av Oris Dental Galleri Oslo

Professional, kind, skilled

Tannlege: Nine Sjasmin Dehdar Skrevet

Nine helped me by quickly diagnosing acute pain in my wisdom tooth and performed the extraction with care. I am very feerful of dentists and she completely changed that. Thank you Nine! Highly recommend.

Veldig fornøyd!

Tannlege: Esha Katyayen Skrevet

Jeg måtte gjennom retraksjonskirurgi i tannkjøttet da det hadde begynt å trekke seg tilbake i underkjeven. Vev fra ganen ble transplantert over stedet det gjaldt. Kortvarig prosedyre. God informasjon og oppfølging hele veien. Nå, et halvår etter, ser man det omtrent ikke! Veldig fornøyd :)

Den Beste tannlegen

Tannlege: Jolanta Nazaretian Skrevet

Veldig dyktig tannlege,hyggelig og hjelpsom. Veldig førnøyd med henne og anbefaler på det sterkeste..bravoooo Jolanta

Flott tannlege

Tannlege: Shoresh Afnan Skrevet

Flott tannlege som gjorde opplevelsen komfortabel! Anbefaler han og klinikken på det sterkeste!!!!!!

Trygg, ryddig og flink tannlege

Tannlege: Carl-Magnus Kjølstadmyr Skrevet

Jeg kom til akuttime hos Carl Magnus med ekstreme smerter i munn og ansikt og tilhørende mistanke om tannverk/tannbyll/tannrotbetennelse. Etter at mine to forrige tannlegebesøk var av det mindre hyggelige slaget (Overbehandling og prislureri), var jeg bekymret for hva min behandling ville innebære og koste. På daværende tidspunkt ville jeg gjort og betalt hva som helst for å få smerten til å forsvinne. Hos Carl Magnus ble jeg først hørt, så undersøkt, betrygget og behandlet. Carl Magnus oppdaget fort årsaken til smerten (Myalgi), behandlingen (Boring av et godt påbegynt hull, mouthguard mot gnissing, Ibux og tid/hvile) funket, prisen var god og jeg følte meg hørt, sett og trygg fra A til Å. Carl Magnus er en tannlege du kan snakke med og stole på, og jeg har anbefalt ham til min mor.

Forørvig rene og hyggelig lokaler med god beliggenhet og tilgjengelighet midt i Oslo sentrum. Øvrig personal på Oris Dental var også ryddige å ha med å gjøre og flinke til å informere og følge opp.