Langesund Legesenter

Bambleveien 24 3970 Langesund

Siste vurderinger av behandlere ved Langesund Legesenter

Beste legen jeg noensinne har hatt

Lege: Narve Bråten Skrevet

Narve Bråten er virkelig den beste legen jeg har hatt! Utrolig dyktig, imøtekommende og forståelsesfull! Møter meg alltid med et smil og gode råd! Føler at jeg alltid blir tatt på alvor, og kommer ut fra timene hans med en god følelse! Lett å få tillit til og prate med! Han står virkelig på for å hjelpe!

Samvittighetsfull og dyktig

Lege: Anne Solheim Bentzen Skrevet

Hun ser deg som en peron og slett ikke bare et "tilfelle". Hun gjør gode vurderinger og står på for deg når du virkelig trenger det.Ydmyk og intelligent, i motseting til arrogant og selvgod. En samvittighetsfull og dyktig lege, som jeg gir mine beste anbefalinger.

Veldig hyggelig lege!

Lege: Anne Solheim Bentzen Skrevet

Virket veldig empatisk og hadde god tid! Tipp topp tommel opp :) Veldig bra førsteinntrykk! Anbefales!

Tålmodig, rolig og nøye.

Lege: Halvor Haavardsønn Gjestland Skrevet

Har vært til undersøkelse et par ganger nå. Han gikk nøye til verks, lytter og hadde god tid til pasienten sin. Behagelig person.

Fantastisk lege!

Lege: Narve Bråten Skrevet

Jeg har vært hos han ofte og han er alltid like blid og oppriktig interessert. Ærlig, respektfull, empatisk, har mye kunnskap, har god tid og samarbeider med pasienten. Flink med barn og ungdom. Gir mye av seg selv. Jeg går alltid ut fra timen med en følelse av at alt blir bra! Beste legen jeg har har hatt:-)