Langesund Legesenter

Bambleveien 24 3970 Langesund

Siste vurderinger av behandlere ved Langesund Legesenter

En av de beste leger jeg har hatt.

Lege: Narve Bråten Skrevet

Kan ikke bli mere fornøyd med lege. Lett å snakke med. Føler aldri jeg kommer med dumme spørsmål.

beste legen

Lege: Narve Bråten Skrevet

fantastisk lege som både lytter, forstår, respekterer, og yter sitt beste for sine pasienter. Følte jeg hadde noen å snakke med som brydde seg, og opplevde stor tilgjengelighet. Fikk alltid time, selv om det ikke egentlig passet ham. En gang ble han igjen etter kontoret stengte, og en annen gang flyttet han på timene sine siden jeg skulle flytte og det var min siste mulighet. Jeg gikk på folkehøgskole året jeg hadde ham, og han snakket både med lærere og skrev nødvendige erklæringer for meg. Fikk meg til å faktisk føle at avgjørelser er opp til meg, samtidig som han rådet meg til hva jeg burde gjøre.
Alltid smilende og hyggelig og kjenner igjen sine pasienter.
Den beste legen jeg har hatt!

Flink lege!

Lege: Narve Bråten Skrevet

Veldig flink og oppriktig interessert i pasienten og følger opp underveis. Flink med barn.

Kjempeflink og bra lege!

Lege: Narve Bråten Skrevet

Den beste legen vi har hatt! Tar seg god tid til å prate litt,gir råd og tar pasient på alvor! Er veldig hyggelig kar! Meget godt fornøyd! :-)))vurdering meget fornøyd:-))

Fantastisk lege

Lege: Narve Bråten Skrevet

En kjempeflink lege som virkelig tar vare på pasienten. Hyggelig og imøtekommende. Tar seg alltid god tid og gjør jobben sin grundig. Den beste legen jeg har hatt!