Activia Legesenter AS

St. Olavs gate 5 2414 Elverum

Siste vurderinger av behandlere ved Activia Legesenter AS

Anbefales!!!!

Lege: Ina Aarskog Skrevet

Avslappet og trygg på det hun driver med.
Hun er alltid like smilende og imøtekommende. Hun forklarer alltid hva hun gjør og hvorfor. Du føler deg trygg og ivaretatt på beste måte. Hun gjør barna våre trygge når vi er der og forsøker alltid å gjøre det til en så positiv opplevelse for dem som er mulig i situasjonen. Ung men virker veldig kunnskapsrik. Kommer aldri til å skifte.

Kjempeflink lege

Lege: Jon Arild Aarskog Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd med denne legen. Vi har flyttet hele familien over og har (dessverre) vært hos ham ved flere anledninger siste året. Han er alltid blid og hyggelig. Tar seg tid til å høre på oss og forsøker å forklare så vi forstår det. Han tar seg god tid til våre små som alltid er litt skeptiske hos legen. Vi angrer ikke!!

Anbefales .

Lege: Erik Myrvang Skrevet

Faglig sterk, oppmerksom, lyttende, setter av god tid og viser på alle måter at han tar mine helseproblemer på alvor. Henviser videre uten lange krevende diskusjoner og gjør mer enn jeg forventer. Har oppdaget plager som ingen tidligere har viet noe oppmerksomhet. Vil understreke at jeg er svært kritisk som pasient, men Erik Myrvang vil jeg uten forbehold anbefale. Han klarer å være personlig og profesjonell samtidig. En god kombinasjon. God service og lett å få time. Ingen uheldig venting . Hyggelige sekretærer som viser omtanke . Denne omtalen(med stjerner) yter ikke fastlegen full rettferdighet.

Ikke fornøyd.

Lege: Jon Arild Aarskog Skrevet

Føler jeg ikke blir tatt på alvor. Se pasienten mer, hva trenger pasienten? Og ringer pasienten og mener at det er nødvendig med en akuttime, så er det gjerne det. Jeg takker herved for meg, har funnet ny lege.

Ny lege - god lege!

Lege: Jon Arild Aarskog Skrevet

Denne legen er ny i byen, og jeg byttet til ham etter å ha fått ham som vikar først. Veldig flink, hyggelig og best av alt - god på å kommunisere hva som faktisk er galt med deg (eller ikke galt med deg ;) i stedet for bare å si noe på latin og be deg betale på vei ut.