Activia Legesenter AS

St. Olavs gate 5 2414 Elverum

Siste vurderinger av behandlere ved Activia Legesenter AS

En god lege

Lege: Jon Arild Aarskog Skrevet

Veldig god system for timebestilling, tilbyr timer også utenom vanlig arbeidstid. Kjempefint fos oss som ikke kan eller vil bruke arbeidstid til legebesøk.

Hyggelig og lyttende, flink til å forklare og begrunne sine valg godt.

Verdens beste lege!

Lege: Erik Myrvang Skrevet

Myrvang lytter og tar alle spørsmål på alvor med den hensikt å gi sin beste vurdering, med riktig henvisning ved behov. Han har humor og tar seg tid til å se det helhetlige bildet av din livssituasjon og livsstil i relasjon med din helhetlige helse. Tryggere, snillere og bedre lege finnes ikke! Hele vår familie er utrolig takknemlige for å få ha Erik Myrvang som vår fastlege som vi har den beste relasjon og tillit til.

Lyttende og forståelsesfull

Lege: Erik Myrvang Skrevet

Myrvang lytter og er forståelsesfull. Han har hjulpet meg med mange av mine problemer, og henviser videre når det trengs. Han har forståelse for psykiske lidelser og henviste til DPS slik at man kan få hjelp tidlig. Anbefales på det varmeste!

Hmmmm

Lege: Jon Arild Aarskog Skrevet

Ja. Hva skal man si? «Morsomste» jeg opplevde var vel da jeg kom med smerter i magen, fikk mast meg til henvisning til sykehuset. Sykehuset fant at jeg hadde sår på innsiden av tarmen men ikke hva det kom av. Jeg kom tilbake til dr. Aarskog, men siden sykehuset ikke fant ut hva det var som var galt, fikk jeg beskjeden: «det er nok psykisk». En fastlege som er ganske ignorant og overlegen. Han kan være hyggelig noen ganger, men andre ganger helt uspiselig. Glad jeg byttet fastlege! En lege som fungerer best om du har et brukket ben og trenger gips, eller har et sår som trenger pleie. Alt som ikke er synlig eller lett å oppdage kan du bare glemme…

Arrogant

Lege: Erik Myrvang Skrevet

Hadde denne legen i fem år og har aldri opplevd mer arrogant og «kald» lege. Null vilje til å sette seg inn i ting han ikke kunne noe om. Anbefales ikke!