Helsehuset Legekontor

Drammensveien 62 3050 Mjøndalen

Siste vurderinger av behandlere ved Helsehuset Legekontor

En utrolig flink, omsorgsfull lege

Lege: Stein Ove Brunvoll Sørensen Skrevet

En lege som jeg håper å ha lenge. Han har alltid god tid til meg som pasient, selv om han er forsinket. Han lytter og skriver på pc etterpå og prøver alltid å hjelpe.

Respektløs og arrogant!

Lege: Khiem Duc Nguyen Skrevet

Ble hentet i ambulanse pga. smerter i abdomen og blødende tarm, og måtte innom min fastlege for vurdering om behov for sykehus. Da min fastlege ikke var tilstede, ble Khiem satt til å vurdere dette.
Han kom inn i sykebilen og henvendte seg kun til amb.personale for spørsmål. Han overså meg totalt og snakket om meg som om jeg ikke var der.
Han skulle sjekke pulsen min i magen mens jeg satt oppreist, men henvendte seg til den unge, kvinnelige ambulansearbeideren da han ikke fant den og sa at jeg var for tjukk til at det var mulig. ´Hadde hun vært like slank som deg så´, sa han til ambulansearbeideren.
Jeg er selv helsearbeider og vet at kontroll av puls i abdomen gjøres best i liggende stilling. Jeg er 54 år og har KMI på 21,5.

Umulig å få tak i og lite profesjonell

Lege: Emil Andreas Gundersen Skrevet

Umulig å få tak i og lite profesjonell. Følte jeg var til bry når jeg var innom for en sjekk. Anbefales ikke da jeg ikke fikk lyst til å dra til en lege i det hele tatt i etterkant

Rolig & reflekterende

Lege: Emil Andreas Gundersen Skrevet

Har hatt Emil siden han begynte på helsehuset, og har et utelukkende positivt inntrykk av ham. Han opptrer rolig, reflekterende og kunnskapsrik. Han lytter, opplever at han prøver å komme i bunns på problematikk og satt seg inn i journalen. Han henviser videre til utredning ved behov, gir pasienten rom for å komme med innspill. Tror allikevel det er viktig at man som pasient også ikke kommer med hastede konklusjoner på hva som feiler én, dersom man ikke har medisinsk bakgrunn og har tiltro til legens kompetanse.

Mistillit

Lege: Khiem Duc Nguyen Skrevet

Blir ikke tatt seriøst.
Tilbyr aldri årsaks utredning kun medisiner for å bøte på såret.
Dårlig norsk språk med kommunikasjon ut til andre