Landsbylegane Stord

Torgbakken 2 Postboks 53 5401 Stord

Siste vurderinger av behandlere ved Landsbylegane Stord

TRYGG OG LYTTENDE

Lege: Maria-Ana Brata Skrevet

Veldig fornøyd med Brata Flink å dyktig Forklarer så man forstår Sender deg videre til ekspertisen hvis hun lurer på noe
Glad jeg fikk henne Dyktig som hun er

Hyggelig opplevelse; Jeg følte meg trygg og komfortabel.

Lege: Moredehi Etai Bogen Skrevet

Hadde en konsultasjon med Bogen. Han var tålmodig og behandlet meg med respekt og profesjonalitet. Vil absolutt anbefale et besøk til ham hvis du leter etter en lege som bryr seg om pasientene og prioriterer deres behov og ikke lommeboken.

Må bytte fastlege

Lege: Maria-Ana Brata Skrevet

Dette er det værste jeg har vært med på. Jeg er riktig nok ikke gammel, men dette er ikke noe jeg vil oppleve igjen. Jeg satt på stolen å ble skjelt ut for at jeg kom til henne. Hun spurte hva jeg ville med besøket og ble bedt om å finne en annen lege når jeg stilte spørsmål.
Om du har mulighet så bør du unngå henne, slik oppførsel hadde jeg ikke forventet av noen, særlig ikke en lege du skal komme med problemene dine til.
Det er ikke tvil om at jeg skal bytte fastlege.

Elendig lege som kun bryr seg om pengene.

Lege: Moredehi Etai Bogen Skrevet

Dette er seriøst den dårligste legen eg har hatt noen gang. Han har null interesse for hva som feiler deg og må google seg frem til allt. Maktsyk kunnskapsløs og overlegen. Har lagd mye problemer for meg som jobber i rotasjon. Styr unna!!

Rolig, trygg og kunnskapsrik

Lege: Craig Edward Sørheim Murray Skrevet

Ein fantastisk flink lege som tar seg tid og ser heile pasienten, er lett å snakke med og tar deg på alvor. Grundig og flink å følge opp.