Landsbylegane Stord AS

Torgbakken 2 Postboks 53 5401 Stord

Siste vurderinger av Landsbylegane Stord AS

Unik lege

Lege: Moredehi Etai Bogen Skrevet

Har hatt fleire ulike fastleger oppgjennom, men ingen som han. Har tar seg alltid den tida som trengs, sjølv om han kanskje egentlig ikkje har tid. Tar deg alltid på alvor og gjer grundige undersøkelsar/henviser deg der det trengs. Svært tilgjengelig (kan tilogmed) ta kontakt/svare på mld på fritida si. Veldig flink til å følge opp. Ser heilheten.

Trivelig og handlekraftig

Lege: Moredehi Etai Bogen Skrevet

Ble syk under ferie på Stord og møtte en svært hyggelig og faglig kompetent lege! Utmerket behandling og ivaretakelse av meg som pasient!

Frekk og uprofesjonell

Lege: Moredehi Etai Bogen Skrevet

Hadde ham til lege på legevakten, jeg hadde store smerter, hadde ikke sovet hele natten, ikke spist, helt alene - panikk. Har i tillegg sprøyteskrekk, så når jeg var litt vanskelig begynte han å bli frekk og irritert. Stakk meg hardt og bommet, så bare himlet han med øynene, gikk fra rommet og sa «legg h*n inn».

Håper aldri jeg møter på han på legevakten igjen.

Tilstede og oppmerksom

Lege: Moredehi Etai Bogen Skrevet

Tar seg god tid til å høre på hvordan jeg har det. Ønsker å finne gode løsninger. En helt fantastisk lege!

Vennlig og imøtekommende

Lege: Moredehi Etai Bogen Skrevet

Tar seg god tid og er god til å lytte. Søker å finne gode løsninger. Er flink til å henvise videre til spesialister når det er nødvendig.