Landsbylegane Stord AS

Stord Helsepark - 6etg. Borggata 7, 5417 Stord

Siste vurderinger av behandlere ved Landsbylegane Stord AS

Usikker

Lege: Moredehi Etai Bogen Skrevet

Følt meg ikke ivaretatt eller tatt på alvor! Var satt opp på første time eg har hat hos han siden corona kom.. pga misforståelse mellom han og legevakta, fikk eg ikke komme inn til samtale med han! Det endte med at eg måtte ringe legevakta senere samme dag. Kor han var legen på vakt der. Omsider innlagt, men ikke lest min journal. Utskrevet dagen etter(idag) uten stor forbedring.

Veldig god og trygg fastlege

Lege: Moredehi Etai Bogen Skrevet

Har hatt bogen som fastlege siden 2017. En av dei bedre legene eg har hatt. Omsorgsfull tar seg tid til og lytte og er genuint interessert i sine pasienter. Anbefaler bogen som lege

En god lege!

Lege: Moredehi Etai Bogen Skrevet

Dette er en lege en må lete lenge etter. Tar seg god tid til hver pasient og hører nøye etter hva pasienten sier. Jeg opplevde å bli tatt på alvor, følte meg alltid trygg og godt ivaretatt hos han. Han tar alle nødvendige prøver og forsøker alltid å finne den beste problemløsningen.
Anbefaler på det sterkeste!

Trygg og dyktig lege

Lege: Gunhild Sundal Skrevet

Gunhild er en omsorgsfull, dyktig og trygg lege. En som bryr seg om deg og dine og tar dine bekymringer på alvor. Kan varmt anbefales.

Dyktig og vennlig

Lege: Moredehi Etai Bogen Skrevet

Dyktig lege som er flink til å finne løsninger, og som tar seg tid til å høre hva pasienten sier. I tillegg vennlig og imøtekommende.