Landsbylegane Stord AS

Telefonnummer53 40 42 3053 40 42 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Torgbakken 2 Postboks 53 5401 Stord

Siste vurderinger av Landsbylegane Stord AS

Tilstede og oppmerksom

Lege: Moredehi Etai Bogen Skrevet

Tar seg god tid til å høre på hvordan jeg har det. Ønsker å finne gode løsninger. En helt fantastisk lege!

Vennlig og imøtekommende

Lege: Moredehi Etai Bogen Skrevet

Tar seg god tid og er god til å lytte. Søker å finne gode løsninger. Er flink til å henvise videre til spesialister når det er nødvendig.

Usikker og uerfaren

Lege: Moredehi Etai Bogen Skrevet

Måtte vente en time til avtaletimen. Han måtte tydeligvis be om hjelp fra en annen lege under hver undersøkelse som pågikk da vi ventet.

Beste legen som finnes

Lege: Helge Einar Vie Skrevet

Dr. Vie er den dyktigste legen jeg noen gang har møtt. Han tar seg alltid god tid til pasienten, er forståelsesfull og meget kompetent. Ofte litt ventetid på venterommet, men det gjør ingenting når legen tar så godt imot deg, og tar seg tid til å faktisk høre på deg. Jeg forstår godt at det er null ledige plasser hos han, han er rett og slett fantastisk. Anbefales på det varmeste!

Superfornøyd

Lege: Gunhild Sundal Skrevet

Jeg er utrolig fornøyd med Gunhild som lege. Hun er profesjonell, tror på deg, og gjør grundigere undersøkelser. Har hun ikke svaret selv, så videresender hun deg til riktig instans. Hun er også flink til å forklare hva hun gjør. Jeg syns det er kjempevanskelig å måtte bytte fastlege når jeg nå har flyttet. Eneste minuset er at det kan være veldig vanskelig å komme til - hun er populær tror jeg.