Kanebogen legesenter

Nesseveien 2B 9411 Harstad

Siste vurderinger av behandlere ved Kanebogen legesenter

En fantastisk gavepakke av en lege

Lege: Christine Strøm Skogstad Skrevet

Som veldig alvorlig kronisk syk med en relativt ukjent sykdom og ganske nylig flytta til Harstad, så er jeg avhengig av en lege som er villig og åpen til å lære nye ting og å jobbe på lag med meg. Christine er en gave fra himmelen som jeg skulle ønske jeg hadde hatt gjennom hele sykdomsforløpet mitt. Hun bryr seg oppriktig om mennesker- noe jeg synes det fins meget få av, i tillegg er hun så menneskelig av seg. Ei fantastisk flott og hærlig dame.

God fastlege.

Lege: Ingvild Strand Skrevet

Jeg opplever fastlegen som lyttende, interessert og kunnskapsrik. Hun sender deg også videre dersom hun er usikker.

Mangel på empati

Lege: Silje Bergland Ellingsen Skrevet

Legen ser ut til å ha mye kunnskap, men mangler empati og evne til å lytte og forstå pasienten. Det er hun som bestemmer og pasienten blir totalt overkjørt. Glad at jeg kom meg unna.

Trygg og flink

Lege: Ingvild Strand Skrevet

Jeg har et svært godt inntrykk av min fastlege. Jeg har ikke hatt konsultasjon med henne ofte men de få gangene jeg har vært hos henne er inntrykket at hun er trygg og flink. Hun er ung men samtidig er hun trygg og ikke minst lyttende. Hun forklarer og begrunner sine vurderinger (diagnose og behandling).

Værste legebesøket

Lege: Anita Hilde Jakobsen Skrevet

Værste legebesøket jeg noen gang har hatt. Ble ledd av når jeg forklarte problemene mine og ble bare avbrutt, så fikk ikke fortalt på en ordentlig måte hvordan jeg hadde det. Virkelig en ovenfra og ned person som ikke klarer å vise omsorg.
Er i tillegg gravid, og det at problemene mine blir ledd av og sett lett på er en skam.
Det siste jeg sa når jeg gikk ut av kontoret var om jeg virkelig skulle gå å ha så vondt, ble da møtt med at ja sånn er det bare, så åpnet hun døren og geleidet meg ut.
Ble en tårevåt stund i bilen og bytte av legekontor etter dette.