Bjølsen Legesenter

Bentsebrugata 29A 0469 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bjølsen Legesenter

Ærlig og kompetent

Lege: Svein Erik Karlseng Skrevet

Føler Karlseng alltid kommer med gode og overkommelige råd som er lette å følge. Føler virkelig at jeg blir sett og ivaretatt, og synes han er mye bedre enn min tidligere fastlege.

Fantastisk lege

Lege: Mari Ellen Haug Barsnes Skrevet

Mari er utrolig dyktig - tar seg god tid og tar pasienter på alvor. Familien min føler seg svært trygg i møte med hun. Hun er flink med barn og svært dyktig til å formidle info. Hun framstår svært opptatt av mellommenneskelige relasjoner og tillitt. Dette er en fastlege som virkelig er verdt å vente på.

Lyttende og kunnskapsrik

Lege: Øyvind Stople Sivertsen Skrevet

Dr.Sivertsen var vikarierende for min fastlege i sommer. Han møtte meg med åpenhet og nysgjerrighet. Hans hjelp var medvirkende til at jeg klarte holde meg i jobb og komme meg gjennom en vanskelig periode. Følte meg tatt på alvor med mine plager. I tillegg ga han god informasjon om ulike alternativer for å avhjelpe mine plager, og han var tilgjengelig for oppfølgende spørsmål i ettertid. En fastlege jeg kan anbefale.

Flink, trygg, professionell

Lege: Gudmund Noddeland Myhren Skrevet

Definitivt beste legen der ute som tar deg helt seriøst og er utrolig omsorgsfull. Snillt menneske, men også veldig flink i sitt yrke. Har aldri møtt en like dedikert lege som faktisk viser forståelse og hjelper i en så stor grad.

Trygg, flink og dyktig

Lege: Gudmund Noddeland Myhren Skrevet

Har bare godt å si om Gudmund. Han er lyttende, flink og tar deg seriøst. Han har gode råd og sjekker alltid opp med spesialister. Pluss sans for humor.