Tjølling Legekontor

Skolerønningen 1 3280 Tjodalyng

Siste vurderinger av behandlere ved Tjølling Legekontor

Forståelsesfull

Lege: Vibeke Øfsti Skrevet

Jeg stoler 100% på Vibeke. Hun er dyktig og rolig. Gir seg ikke før hun finner en løsning på problemet. Hun er lett å snakke med.

Dalende kvalitet

Lege: Bror Olav Håvardsrud Skrevet

For stor bruk av vikarer. Merker en solid nedgang i kvalitet når dette er tilfelle. Vikar bruker over 2 uker for å få en resept riktig. Da blir man lei. Heldigvis enkelt å bytte fastlege. Farvel

Handlekraftig og løsningsorientert

Lege: Bror Olav Håvardsrud Skrevet

Både barna og jeg har Bror som fastlege, og jeg opplever han som en tydelig, kunnskapsrik, dyktig og løsningsorientert lege - med stor omsorg for barna. Vi liker han veldig godt, og han tar seg alltid god tid til oss.

Om jeg skal klage på noe, så må det dessverre være at han de siste årene har vært vanskelig å treffe, personlig har jeg opplevd å møte vikar alle gangene jeg har oppsøkt fastlege de siste 4 årene.

Hyggelig og flink

Lege: Vibeke Øfsti Skrevet

Hun virker dyktig, hun gir svar og råd om det jeg spør om. Kan hun ikke svare akkurat med en gang, skriver hun ned det jeg lurer på å kommer med svar litt senere.

Perfekt lege

Lege: Astrid Helene Bjerklund Nilsson Skrevet

Jeg har hatt en del leger opp igjennom mine 38 år, men INGEN kan måle seg med Astrid! Hun er jo som en mor, med den type morsomsorg man ønsker seg, bare at hun er lege og kan hjelpe mer enn en mor kan. Astrid lytter alltid med hele seg og er oppmerksom og jeg opplever at hun har tid til meg når jeg er der. Hun svarer raskt på meldinger og følger opp det som skal følges opp! Hun skal jeg ha til døden skiller ad😊