Liv og Lykke Legesenter AS

Rådmann Siras vei 1 1712 Grålum

Siste vurderinger av behandlere ved Liv og Lykke Legesenter AS

Mye bedre

Lege: André Almvik Meyer Skrevet

De siste gangene jeg har vært der virker han mye mer avslappet og satt av mer tid. Har forståelse for situasjonen og er hjelpsom. Vil gjerne utrede videre på aktuelle problem, når han synes det virker viktig.

Flink

Lege: André Almvik Meyer Skrevet

Har prøvd 4 andre leger i distriktet og han er klart den flinkeste og mest lyttende. Kjenner meg ikke igjen i det andre sier om at han har dårlig.

Sett av hele dagen

Lege: André Almvik Meyer Skrevet

Kom til den avtalte timen og fikk beskjed om at det var litt forsinkelser og det er jo greit. Men mens jeg sitter der å venter så hører jeg at det er to stk til som også skal til legen som hadde timer før meg og de har enda ikke kommet inn! Jeg satt der å ventet i over en time før jeg kom inn. I mellomtiden måtte jeg ut å legge på mere penger på parkeringsautomaten. Han beklaget og jeg fikk den hjelpen jeg trengte. Det må sies at han vet hva han snakker om. Og det er bra. Må også legge til at jeg setter stor pris på sekretærene der, de holder humøret oppe og er flinke blide jenter som jeg har hørt både synge og le mens jeg har sittet på venterommet. Det gjør at man blir i litt bedre humør selv om man sitter å venter og venter. Det har vi for lite av her i Norge.

Velg en annen lege hvis du trenger oppfølging

Lege: André Almvik Meyer Skrevet

Det legen er som mange skriver, til å bli frustrert av. Laaaang ventetid, ikke tid til deg når du kommer og ingen stor interesse for "ordinære" sykdommer.Virket ok ved første konsultasjon, men har alt for mange pasienter og vet overhode ikke hvem du er selv om du har vært der til oppfølging flere ganger. Veldig grei og smilende :)

Aldri ledig

Lege: André Almvik Meyer Skrevet

Blir så frustrert av denne legen som har så lang ventetid at man er nesten blitt frisk igjen før du får time. Hvis det ikke er øyeblikkelig hjelp du trenger men har vond rygg og trenger henvisning videre så må man vente ofte i 4-5 uker på time. Og når man endelig har fått legetime så er han forsinket med 1 time...nesten hver gang. Det er uhørt! Synes synd på de 2 hyggelige sekretærerene som jobber der for de må få mye kjeft pga ventetid og forsinkelser. Tommel opp for sekretærerene som alltid er hyggelige og tommel ned for legen som aldri har tid.