Møllebakken Legekontor

Møllebakken 4 3611 Kongsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Møllebakken Legekontor

Dyktig, men 3 ukers ventetid pluss

Lege: Ole Andreas Stølen Skrevet

Hjelper lite å være god på pasientdialog og fag når du ikke får time før om 3-4 uker, og resepsjonen er uinteressert i å hjelpe deg. Ekstraordonært lavt nivå på tilgjengelighet.

Bra lege

Lege: Hao Yu Skrevet

Opplever å bli tatt på alvor. Kunnskapsrik og søker hjelp der han ikke vet. Fin fyr som vet å skille på alvorlige og ikke alvorlige tilstander. Har vært borti mange leger og kommer aldri til å skifte ut denne fastlegen.

Trygg og kunnskapsrik lege

Lege: Hao Yu Skrevet

Noe passiv i samtale, men oppleves lyttende og får med seg informasjonen. Opplever at han tar ting på alvor, og henviser videre om nødvendig. Positiv opplevelse å være pasient hos han. Anbefales på det sterkeste!

Lite sensitiv

Lege: Vita Berget Skrevet

Effektiv, men jeg opplever henne ikke som spesielt kunnskapsrik. Derfor er det spesielt synd at hun i tillegg ikke er særlig empatisk utover det hun selv har erfaring med eller forståelse for.
Forstår psykiske lidelser dårlig og er i møte med sensitive temaer unødvendig direkte og tøff.
Dømmende og legger ikke skjul på det.

Interressert, løsningsorientert og hyggelig lege

Lege: Vita Berget Skrevet

På legetime hos denne legen ble jeg lyttet til. Jeg følte at hun hadde et oppriktig ønske om å gjøre det beste for meg. Hun tok seg god tid og fant gode løsninger.