Gressvik Legekontor

Kapperstien 24 1621 Gressvik

Siste vurderinger av behandlere ved Gressvik Legekontor

EMPATISK OG DYKTIG

Lege: Troels Weis-Fogh Skrevet

Troels har vært min fastlege i 2 år. Han er en fantastisk lege som er omsorgsfull, lytter til det du har å si. Tar deg seriøst og henviser deg videre hvis nødvendig. Jeg er trygg på at min helse blir ivaretatt på beste måte. Bedre lege må man lete lenge etter.

Hold dere unna han

Lege: Mufid Baker Skrevet

Jeg følte meg virkelig oversett og neglisjert på denne klinikken. Legen jeg så på virket distrahert og hadde ingen interesse for å lytte til mine bekymringer. Jeg ble ikke gitt noen oppfølging etter besøket. Dette var en frustrerende opplevelse, og jeg vil ikke gå tilbake hit igjen.

Uinteressert, mangle empati, styr unna.

Lege: Troels Weis-Fogh Skrevet

Lytter ikke, danner egne meninger, sitter å trykker på pc, ofte trøtt, gjesper og lite intressert. Lite tilitsvekke.
Veldig dårlig hva psykiatri angår.
Virker sint og oppgitt på pasient.
Snakker høyt og over det du sier der er veldig lytt ut til gang.
Har sittet i kø og opplevd mange samtaler med andre pasienter, diagnoser m.m
Ble selv bedt høyt og tydelig om å bytte fastlege, alle utafor var store i øynene når jeg kom ut derfra.
Forsøkt i 4 dager å komme igjennom på telefon.
Skrekk og gru.
Feil mann på feil plass.

En stødig og effektiv lege.

Lege: Troels Weis-Fogh Skrevet

Hatt Troels som fastlege i mange år og er kjempe fornøyd! Lite ventetid og skulle det være akutt finner han tid på dagen. Følelse av at han kjenner meg, tar meg på alvor og er kjapp til å henvise videre ved behov.

Veldig flink!

Lege: Troels Weis-Fogh Skrevet

Tar seg tid til å høre hva man har og si, bryr seg og viser interesse, tar deg på alvor. Veldig flink og sympatisk lege! Ekstremt fornøyd med han og kommer ikke til å bytte med det første! Hatt han nå i 7 år og strålende fornøyd!