Gressvik Legekontor

Kapperstien 24 1621 Gressvik

Siste vurderinger av behandlere ved Gressvik Legekontor

Veldig bra

Lege: Mufid Baker Skrevet

Mufid er en veldig bra lege som kan hjelpe med alt. Han har vært min fastlege i alle år og alle i min familie bruker han. Trenger ikke å bytte

En god lege hvis du er en god pasient

Lege: Mufid Baker Skrevet

Han er flink lege og prøver sin beste til å hjelpe. Er alltid til stedet når man trenger han. Litt nedstemt noen ganger. Jeg tror at lege skal ikke være enig med sine pasient hele tiden.

Ok lege

Lege: Mufid Baker Skrevet

Om Mufid Baker fungerer som lege for deg kommer nok litt an på dine egne forventninger og krav til legen.

Etter min erfaring er han for lite villig til å sjekke ut / oppdatere seg på spesielle problemstillinger, og litt for lite lyttende til pasienten.

Ellers er han ok.

Den beste legen

Lege: Mufid Baker Skrevet

Dr. Baker er en hyggelig kar. Han er der når jeg trenger han og han ta meg på alvor. Veldig hjelpsom og sekretæren er flink!

Troels reddet synet mitt!

Lege: Troels Weis-Fogh Skrevet

Jeg var på reise i Østerrike og fikk under starten av oppholdet en øyebetennelse. Oppsøkte lege der og fikk øyedråper kloramfenikol som er behandling for en alminnelig øyebetennelse.

Jeg ble bare verre og verre og oppsøkte legen en gang til, men fikk beskjed om at jeg skulle fortsette behandlingen.

Hjemme i Norge en uke senere, oppsøkte jeg legevakten hvor Troels hadde vakt. Da var øyet svært smertefult pupillen var ikke rund om man så nøye og øyet rødt og irritert.

Troels henviste meg til Ø.hjelp ved sykehuset.
Øyespesialisten avdekket da en alvorlig betennelse inni øyet. Om ikke riktig behandling ble satt igang umiddelbart ville jeg fått varig skade på synet.

Takk for at du tok det seriøst og sendte meg til spesialist, det reddet synet mitt.